تدوین شیوه‌نامه‌های ارائه خدمات مدیریت شهری در حوزه زنان و خانواده

عضو شورای شهر قم گفت: با تشکیل کمیسیون زنان و خانواده در دوره ششم شورای شهر قم، تدوین شیوه‌نامه‌های ارائه خدمات مجموعه مدیریت شهری در حوزه زنان و خانواده آغاز شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدوین شیوه‌نامه‌های ارائه خدمات مدیریت شهری در حوزه زنان و خانواده
شناسه : 79992 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نرجس نیازمند در نشست مردمی نهضت پاسخگویی مسجد محور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ منطقه ۶ برگزار شد؛ اظهار کرد: رویکرد جدیدی در شورای ششم به‌منظور ارتقاء خدمات و توجه به امور مربوط به بانوان و خانواده‌ها به وجود آمد که نتیجه آن تشکیل کمیسیون زنان و خانواده در این دوره از شورا بود.

وی افزود: در حال حاضر شیوه‌نامه‌هایی در حال تهیه و تدوین است تا زیرساخت‌ها و خدمات بیشتر و مناسب‌تری در حوزه زنان و خانواده فراهم شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در تلاش هستیم که اقدامات مؤثری را برای خانواده‌ها انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای این موضوع در شهر ایجاد کنیم.

نیازمند موضوعاتی ازجمله جوانی جمعیت، آموزش و تعالی، آسیب‌های اجتماعی، مشاغل و اقتصاد، ورزش و سلامتی را ازجمله اموری دانست که در کمیسیون زنان و خانواده به آن پرداخته می‌شود و ادامه داد: این سرفصل برنامه‌ها در قالب کارگروه‌های مختلف پیگیری و اقدامات قابل‌توجهی نیز در این زمینه انجام‌شده است.

وی افزود: کمیسیون زنان و خانواده در ساختار شورای شهر قم در دوره ششم این شورا و بعد از گذشت ۲۲ سال از تشکیل این نهاد مدیریت شهری در قم تشکیل شد.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم، یکی از برنامه‌های که با تأکید بیشتری در حال برنامه‌ریزی است را کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به اقتصاد خانواده دانست و تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها رونق مشاغل خانگی و خرد برای بانوان است.

نیازمند، توجه به حوزه نشاط اجتماعی را از دیگر اقدامات انجام‌شده برای بانوان در مجموعه مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: ایجاد بوستان ویژه بانوان در مناطق دو و شش هم ازجمله اقدامات در حال انجام است.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.