لزوم تأمین منابع مالی مونوریل از اراضی ۷۴ هکتاری

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر اینکه منابع مالی پروژه مونوریل باید از اراضی ۷۴ هکتاری تأمین شود تا این پروژه دوباره نیمه‌کاره رها نشود، گفت: مصوبات سفر قبلی رئیس جمهوری از جمله تأمین املاک معوض برای معارضین در پروژه جمع‌آوری ریل‌های متروکه در خیابان رسالت باید پیگیری شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم تأمین منابع مالی مونوریل از اراضی ۷۴ هکتاری
شناسه : 84619 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در صدوبیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، استکبارستیزی مردم ایران و جمهوری اسلامی را قابل‌تقدیر دانست و اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری در حمایت از مظلومیت فلسطین و غزه در مقایسه با سایر کشورها قابل‌تقدیر است.

وی در ادامه به سفر ریاست جمهوری در روز میلاد حضرت معصومه(س) به قم اشاره کرد و افزود: سفر نخست ریاست جمهوری به شهر قم برای مردم و مدیریت شهری خیر و برکات زیادی داشته و امیدواریم در این سفر نیز بتوانیم مطالبات مردم و شهر را محقق کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم از آمادگی مدیریت شهری در استقبال از رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در این سفر مدیریت شهری علاوه بر پیگیری مصوبات سفر قبلی پیشنهاداتی نیز ارائه خواهد کرد که در صدر آن تأمین منابع مالی مونوریل خواهد بود.

وی ادامه داد: پیگیری مصوبات قبلی ازجمله تأمین املاک معوض برای معارضین در پروژه جمع‌آوری خط ریل راه‌آهن در خیابان رسالت و سایر پروژه‌های مکلف شده بر عهده مدیریت شهری ازجمله موارد مدنظر است.

محرری تصریح کرد: باید برای اجرای مونوریل منابع مالی آن از اراضی ۷۴ هکتاری تأمین شود تا این پروژه اجراشده و دوباره نیمه‌راه رها نشود.

وی از شهرداری درخواست کرد در تنظیم پیشنهادات، گرفتن مجوز برای پروژه‌های نیمه‌تمام را در صدر جدول قرار دهد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها و برنامه‌های شهر معطل دریافت مجوز بوده و با گرفتن مجوز پروژه نیمه‌تمام به‌سرعت وارد و فاز اجرایی خواهد شد.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.