پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم

مجتبی رضایی مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر قم گفت: این سینما در سال گذشته پذیرای حدود ۲۰۰ هزار تماشاگر بوده و پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم در سال ۱۴۰۲ شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
شناسه : 84598 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مجتبی رضایی امروز در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران، از اکران ۴۹ فیلم سینمایی در پردیس بازار شهر قم طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: همچنین ۱۷ فیلم گروه هنر و تجربه نیز برای مخاطبان این سینما به نمایش درآمد.

وی از پردیس سینمایی بازار شهر به عنوان پرتماشاگرترین سینمای استان قم یاد کرد و گفت: این سینما در سال گذشته از ابتدای فروردین تا پایان اسفند پذیرای حدود ۲۰۰ هزار تماشاگر بوده است.

تدارک ویژه سینما «بازار شهر» برای عید فطر تصاویر/ سومین شب جشنواره فیلم فجر در قم پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر قم همچنین به ۱۰ فیلم پرفروش این سینما در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: «هتل»، «فسیل»، «هاوایی»، «شهر هرت»، «ویلای ساحلی»، «ورود خروج ممنوع»، «آهنگ دو نفره»، «بچه زرنگ»، «غریب» و «سه‌کام حبس»، به ترتیب ۱۰ فیلم پرفروش این سینما در سال گذشته بوده‌اند.

وی اضافه کرد: «مقیمان ناکجا»، «کاپیتان من» و «شیرین» نیز سه فیلم پرفروش گروه هنر و تجربه در سینما بازار شهر بودند.

رضایی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به میزبانی سینما بازار شهر از ۱۲ پاتوق فیلم کوتاه اشاره کرد و گفت: این نشست‌های سینمایی با همراهی انجمن سینمای جوانان استان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سینما بازار شهر برگزار شد.

نهمین جلسه پاتوق فیلم‌ کوتاه در قم برگزار شد پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم

وی همچنین به دومین تجربه میزبانی پردیس سینمایی بازار شهر از جشنواره فیلم فجر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در ایام جشنواره فجر ۱۳ فیلم روی پرده رفت و سالن یک این سینما با ظرفیت ۳۰۰ نفر هرشب در دو سانس پذیرای تماشاگران و مخاطبان سینما بود.

تصاویر/ در حاشیه ششمین شب جشنواره فیلم فجر در قم پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر قم اضافه کرد: سال گذشته توفیق داشتیم برای اکران غیررسمی فیلم «مجنون» پذیرای مادر شهیدان زین‌الدین باشیم و ایشان در این سینما به همراه جمعی از عوامل تهیه و تولید فیلم در سازمان اوج به تماشای «مجنون» نشستند.

اکران فیلم «مجنون» برای خانواده شهید زین‌الدین در سینما «بازار شهر» قم پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم

رضایی همچنین به اکران‌های متعدد و اختصاصی فیلم «اخت‌الرضا» با حضور عوامل فیلم و گروه‌های مختلف فرهنگی و هنری و اجتماعی در سینما بازار شهر اشاره کرد و گفت: نسخه دوبله شده این فیلم به زبان عربی با حضور جمعی از نمایندگان عتبه حسینی و مسئولانی از سفارت کشور عراق برای نخستین‌بار در این پردیس سینمایی روی پرده رفت.

حضور سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) در سینما «بازار شهر» قم پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم

وی در ادامه به اکران مردمی فیلم سینمایی «پرویزخان» در پردیس سینمایی بازار شهر اشاره کرد و گفت: در روزهای پایانی سال گذشته مراسم اکران مردمی این فیلم با حضور علی ثقفی کارگردان قمی این فیلم و جمعی از بازیگران و هنرمندان در این سینما برگزار شد.

تصاویر/ اکران مردمی فیلم سینمایی «پرویزخان» در قم پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر قم همچنین یکی از اتفاقات خاص این سینما در سال گذشته را پخش زنده فوتبال ایران و قطر در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عنوان کرد و افزود: نمایش فوتبال در این سینما با استقبال خانواده‌ها همراه بود و امکان تکرار رویدادهای مشابه نیز در صورت مساعدت مسئولان وجود دارد.

فوتبال روی پرده فجر تصاویر/ سومین شب جشنواره فیلم فجر در قم پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم

رضایی ادامه داد: پردیس سینمایی بازار شهر در راستای توجه به رسالت‌های اجتماعی خود پذیرای کودکان بی‌سرپرست و ایتام بود و همچنین به مناسبت روز مادر نیز توفیق میزبانی از مادران خانه سالمندان را داشت و تلاش کرد به سهم خود در شادی این مادران عزیز نقش داشته باشد.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر قم در پایان خاطرنشان کرد: اهدای گل به مخاطبان در مناسبت‌های مذهبی نظیر اعیاد شعبانیه و میزبانی از بیماران «ام اس» از دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی این سینما در سال گذشته بود.

نوشته های مشابه
شورا نباید به محل جنگ تبدیل شود
تشکیل سازمان شهرداری‌ها اختیارات مدیریت شهری را محدود می‌کند
عدم تناسب قول و عمل موجب نفاق می‌شود/ مسئولان به گفته‌های خود پایبند باشند
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.