بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی

نشست اصحاب رسانه همزمان با بازگشایی مجموعه تفریحی گردشگری سرزمین شادی در بوستان فدک برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
شناسه : 84636 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نشست صمیمی اصحاب رسانه در مجموعه تفریحی گردشگری سرزمین شادی بوستان فدک برگزار و خبرنگاران با اقدامات در راه‌اندازی مجدد این بوستان نوستالژی و قدیمی قم آشنا شدند.

در این نشست صمیمی مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم و خبرنگاران حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در این نشست اظهار داشت: در گذشته عرصه شهربازی بوستان فدک با قرارداد ۳۰ ساله به یک مجموعه واگذار شده بود که به‌صورت کاملاً آشفته اداره شده و هیچ حق و حقوقی به مردم قم نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ بیش از ۱۵۰ درخت تنومند این مجموعه خشکیده بود، تصریح کرد: همچنین بیش از ۵۰۰ کامیون نخاله، ضایعات و پسماند را نیز از این محوطه جمع‌آوری کردیم.

جوادیان با اشاره به اینکه با قرارداد مناسبی واگذاری این شهربازی انجام شد، یادآور شد: پس از واگذاری، بازسازی نه بلکه کاملاً ساخت جدید انجام شد.

وی ادامه داد: در قرارداد قیمت ارز یک پنجم قیمت فعلی بود درحالی‌که دستگاه‌ها وارداتی بوده و فرایند اخذ استاندارد بسیار طولانی شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه با گرانی ارز و عدم ثبات قیمت مواجه بودیم ولی سرمایه‌گذار در این مسیر سست نشد، گفت: امروز فاز نخست این مجموعه افتتاح و در ادامه به یکی از مجموعه‌های بزرگ کشور تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از وسایل این مجموعه در کشور بی‌نظیر هستند، مطرح کرد: تلاش کردیم تمام اقشار جامعه بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.