انتقاد معاون شهردار قم از عدم اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با بیان اینکه متأسفانه بخشی از مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به علت عدم همکاری سایر نهادها اجرایی نشده است، به امتناع وزارت راه و شهرسازی در واگذاری اختیار بلوار پیامبر اعظم(ص) به شهر اشاره کرد و گفت: اگر قرار است به استان تفویض اختیاری انجام شود نباید شرط و شروط داشته باشد تا استان بتواند بهترین تصمیم‌گیری را برای شهر داشته باشد و این مخالفت‌ها از سوی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها یک حق وتویی است که در اختیار تهران بوده و جلوی توسعه را می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد معاون شهردار قم از عدم اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور
شناسه : 84624 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر در یکصدوبیست‌وپنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که با موضوع دور دوم سفر ریاست جمهوری به قم تشکیل شد، اظهار داشت: متأسفانه بخشی از مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به علت عدم همکاری سایر نهادها اجرایی نشده است.

وی به عدم تفویض اختیار توسط وزارتخانه‌ها اشاره کرد و افزود: عدم تفویض اختیار و واگذاری اراضی موردنظر مانع اجرایی شدن پروژه‌هایی مانند جمع‌آوری ریل راه‌آهن، ساماندهی حاشیه شهر شده که باید در این سفر تعیین تکلیف شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم به امتناع وزارت راه و شهرسازی در واگذاری اختیار بلوار پیامبر اعظم(ص) به شهر نیز اشاره کرد و گفت: با وجود تأکیدات معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت راه این بلوار را با ۷ بند به استان تفویض کرده که امکان تصمیم‌گیری از استان را گرفته است.

وی تصریح کرد: اگر قرار است تفویض اختیاری انجام شود نباید شرط و شروط داشته باشد تا استان بتواند بهترین تصمیم‌گیری را برای شهر داشته باشد و این مخالفت‌ها از سوی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها یک حق وتویی است که در اختیار تهران بوده و جلوی توسعه را می‌گیرد.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.