سه پروژه برون‌شهری قم در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به سه پروژه ادامه عماریاسر تا بزرگراه امیرکبیر، تکمیل بلوار امام صادق(ع) و تکمیل کمربندی شهر اشاره کرد و گفت: این سه پروژه برون‌شهری طی ۲۰ سال گذشته مغفول مانده که امیدواریم در این سفر تعیین تکلیف شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سه پروژه برون‌شهری قم در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف شود
شناسه : 84630 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در یکصدوبیست‌وپنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، به پیشنهادات مدیریت شهری برای سفر دوم ریاست جمهوری به قم اشاره کرد و اظهار داشت: سه پروژه برون‌شهری طی ۲۰ سال گذشته مغفول مانده است که امیدواریم در این سفر تعیین تکلیف شود.

وی به سه پروژه ادامه عماریاسر تا بزرگراه امیرکبیر، تکمیل بلوار امام صادق(ع) و تکمیل کمربندی شهر اشاره کرد و گفت: هر سه پروژه در حوزه اختیارات استان بوده و مکاتباتی با راه و شهرسازی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برای تکمیل این سه پروژه داشته‌ایم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در صورت اجرایی نشدن این سه پروژه مردم قم متضرر خواهند شد و امیدواریم در این سفر برای این سه پروژه اعتبار تأمین شود.

وی اعتبار موردنیاز برای هر پروژه را ۲ هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: درمجموع ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این سه پروژه نیاز است که از منابع سفر رئیس‌جمهوری باید تأمین شود.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.