تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از مشارکت با جهاد دانشگاهی درخصوص اجرای طرح‌های مطالعاتی در حوزه گردشگری و سیما و منظر شهری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
شناسه : 84572 | انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی استان قم در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی اظهار داشت: با توجه به‌ضرورت ارتقای مهارت‌های کارکنان، کارشناسان، کارگران، پیمانکاران و همچنین آموزش و افزایش مشارکت شهروندان در مباحث مرتبط به فعالیت‌های سازمان و در راستای تقویت هرچه بیشتر فعالیت‌های مشترک آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه‌ای مابین جهاد دانشگاهی واحد استان قم و سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری قم منعقد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ادامه داد: بر همین اساس در سال جاری علاوه بر طرح‌های مطالعاتی که در چند سال اخیر در سازمان تهیه‌شده، دو طرح مهم جامع سیما، منظر و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی قم برنامه‌ریزی و تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح‌ها توجه به سیما و منظر شهر و بررسی فرصت‌های گردشگری و تفریحی مدنظر است، گفت: با توجه به اینکه در سالیان اخیر توسعه مناسبی در فضای سبز قم ایجاد شده، بستر خوبی برای توسعه مراکز تفریحی فراهم‌شده است و می‌توان روی این عرصه‌ها کار کرد.

جوادیان اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از بستری که ایجاد شده و با ایجاد اماکن تفریحی و گردشگری قدم بزرگی در راستا افزایش نشاط اجتماعی شهروندان برداریم.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.