دوره‌های آموزش تولید گل‌وگیاه در قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: دوره‌های آموزش تولید و پرورش گل‌وگیاه از اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دوره‌های آموزش تولید گل‌وگیاه در قم برگزار می‌شود
شناسه : 84615 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان افزود: در حوزه آموزش و فرهنگ شهروندی حوزه فضای سبز طی سال‌های اخیر تفاهم‌نامه‌های متعددی با اداره‌کل فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، نظام‌مهندسی کشاورزی، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و مراکز علمی و کاربردی منعقد شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز دوره‌هایی با مشارکت جهاد دانشگاهی در مرکز آموزش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم تصریح کرد: به دلیل اهمیت حفظ و گسترش فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم سه حوزه آموزشی را مدنظر قرار داده است.

جوادیان عنوان کرد: آموزش‌های شهروندی که بیشتر مرتبط با موضوع فرهنگ شهروندی است و آموزش کارشناسان در فضای سبز و کارشناسان ناظر مقیم، عالی و پیمانکاران در فضای سبز در سال جاری مانند سال گذشته آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند و امیدواریم نتایج خوبی در این بخش حاصل شود.

وی اضافه کرد: نگهداری فضای سبز مانند ایجاد آن حائز اهمیت است و باید در نگهداری صحیح و اصولی فضای سبز نهایت دقت انجام شود.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.