مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه ساماندهی قبرستان نو از مطالبات مردمی است و حتی در زمان تخریب مغازه‌ها، متصرفین با توجه به اهمیت پروژه و کمک به شأنیت حرم مطهر همکاری مناسبی با شهرداری داشتند، گفت: تاکنون ۱۲۵ مغازه تعیین تکلیف شده و حدود ۹۰ مغازه تخریب‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
شناسه : 84644 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با سید مرتضی سقائیان‌نژاد، طرح ساماندهی قبرستان نو را با توجه به ترافیک و اصناف ناسازگار موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: مسائل مختلفی در اهمیت اجرای این پروژه وجود دارد که با تصمیم نهادهای ذی‌ربط کارهای ساماندهی این قبرستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۱۳۲ مغازه در مجاورت این قبرستان وجود داشت، ابراز کرد: تاکنون حدود ۱۲۵ مغازه تعیین تکلیف شده و حدود ۹۰ مغازه تخریب‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: در طرح ساماندهی این قبرستان توجه ویژه‌ای به سیما و منظر شده است و فضای باز شهری با حفظ حرایم موردتوجه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی این قبرستان از مطالبات مردمی بوده و حتی در زمان تخریب مغازه‌ها، متصرفین با توجه به اهمیت پروژه و کمک به شائنیت حرم مطهر همکاری مناسبی با شهرداری داشتند.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.