درخواست سقائیان‌نژاد از شهردار مشهد/ سه رام قطار به قم قرض دهید

شهردار قم با اشاره به آماده بودن متروی قم برای تست گرم، گفت: پیشنهاد داریم از دپوی قطارهای مشهد استفاده کنیم و رام‌های جدیدی که تولید می‌شود به سمت مشهد برود، در عین حال فشارهایی که به مدیریت شهری مشهد وارد می‌شود درک می‌کنیم و حاضریم ضمانت دهیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخواست سقائیان‌نژاد از شهردار مشهد/ سه رام قطار به قم قرض دهید
شناسه : 76896 | انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز در نشست هماهنگی پروژه متروی قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه مترو در شهر قم یک اتفاق بسیار مطلوب در دولت سیزدهم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ساخت ۵۰ واگن برای قم در حال انجام است، مطرح کرد: همچنین سه رام نیز به صورت جداگانه خریداری شده که طراحی آن انجام شده و تا حدود ۱۰ ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

شهردار قم ادامه داد: پیشنهاد ما بر این است که از دپوی قطارهای مشهد استفاده کنیم و رام‌های جدیدی که تولید می‌شود به سمت مشهد برود؛ برای ضمانت پیش پرداخت و تحویل رام‌های جدید نیز از ضمانت وزارت کشور استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا زمانی که خط سوم متروی مشهد آماده شود، از زیرساختی که برای متروی قم آماده شده است برای مردم و زائرین حرم مطهر حضرت معصومه (س) استفاده کنیم.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه اعتبار سه رام قطار جدید کنار گذاشته شده است، تصریح کرد: فشارهایی که به مجموعه مدیریت شهری مشهد وارد می‌شود درک می‌کنیم ولی ضمانت می‌دهیم تمام پرداخت‌های واگن‌های در حال ساخت انجام شود.

وی افزود: قراردادها با شرکت‌های چینی نیز در حال پیشرفت است و تمام تلاش ما بر این است که واگن‌های جدید به موقع آماده شود.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.