ضرورت الگوگیری از سیره شهدا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی

مادر شهیدان زین‌الدین با اشاره به حضور معنوی شهدا در جامعه، به مسئولان فرهنگی توصیه کرد: برای کار فرهنگی از سیره شهدا الگو بگیرید و نگاه‌تان به سبک زندگی و وصتینامه آنان باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت الگوگیری از سیره شهدا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی
شناسه : 75941 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت، عضو شورای شهر قم و حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم به همراه مدیران این سازمان با حضور در منزل شهیدان زین‌الدین ضمن دیدار با مادر شهیدان گرانقدر، مراسمی برای سالروز تولد شهید زین الدین انجام گرفت.

در این دیدار حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در روز قم عنوان کرد: پیرامون گرامیداشت یاد و نام شهدا، مراسمی برای تولد شهید مهدی زین الدین در محل خانه موزه شهیدان زین الدین با حضور خانواده و فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شد که در ادامه مراسمات و برنامه‌های روز قم بود.

مادر شهیدان زین‌الدین در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری و مجموعه فرهنگی شهرداری و در توصیه‌ای به مسئولان سازمان فرهنگی اظهار داشت: از اقدامات شهرداری در زمینه فرهنگی تقدیر می‌کنم و توصیه من به شما آن است که با توجه به حضور معنوی شهدا در جامعه ما برای کار فرهنگی از سیره شهدا الگو بگیرید و نگاه‌تان به سبک زندگی و وصتینامه آنان باشد.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.