برنامه‌ریزی شهرداری برای تحول در نهضت پارکینگ در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم برنامه‌های توسعه‌ای پارکینگ در سطح را موردتوجه قرار داد و گفت: لکه‌های پارکینگ مختلفی در سال‌های گذشته تملک و یا بلاتکلیف باقی‌مانده بود که برنامه‌ریزی مشخصی برای اجرای آن‌ها و دیگر لکه‌های مشخص‌شده در حال انجام است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه‌ریزی شهرداری برای تحول در نهضت پارکینگ در قم
شناسه : 73318 | انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در نخستین سلسله نشست های رسانه‌ای روایت تحول شهرداری قم، با اشاره به آخرین اقدامات و تشریح فعالیت‌ها در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در شهر قم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات از ابتدای سال جاری، تصویب طرح جامع حمل‌ونقل در سطح ملی است که به‌زودی به استان و شهرداری ابلاغ می‌شود و مسیر حرکتی شهر تا سال ۱۴۱۳ مشخص‌شده است.

وی برنامه‌های توسعه‌ای پارکینگ در سطح را موردتوجه قرار داد و افزود: لکه‌های پارکینگ مختلفی در سال‌های گذشته تملک و یا بلاتکلیف باقی‌مانده بود که برنامه‌ریزی مشخصی برای اجرای آن‌ها و دیگر لکه‌های مشخص‌شده در حال انجام است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: یکی از اقدامات در دستور کار در سال جاری، به‌روزرسانی تابلوهای هدایت مسیر در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه اجرای ۵ پل عابر پیاده مکانیزه در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵۰ هزار خط‌کشی طولی در سطح اجرا شده است که این مقدار نسبت به کل سال گذشته بیشتر است.

خانه‌زاد اضافه کرد: ۱۶ دستگاه ون برای خدمات‌رسانی در پیاده راه‌های هسته مرکزی از روزهای آینده مشغول فعالیت می‌شود که نقش مهمی در جابه‌جایی زائران، مسافران و مجاوران خواهد داشت.

وی از راه‌اندازی نهضت ایستگاه‌های سبز در سطح شهر خبر داد و یکی دیگر از اقدامات را ساماندهی بار درون‌شهری توسط نرم‌افزار دانست و گفت: در ادامه واگذاری اتوبوس‌های خریداری‌شده در سال گذشته، ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به‌زودی به ناوگان اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.