خریداری ۱۶ دستگاه «ون» برای مسیرهای اطراف حرم

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم گفت: ۱۶ دستگاه ون وانا در آینده نزدیک برای افزایش خدمات‌رسانی به مسافران، زائران و مجاوران در پیاده‌راه‌های اطراف حرم مطهر به‌صورت رایگان به ارائه خدمات می‌پردازند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خریداری ۱۶ دستگاه «ون» برای مسیرهای اطراف حرم
شناسه : 73316 | انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جهانبخش نجف‌زاده در نخستین سلسله نشست‌های رسانه‌ای روایت تحول شهرداری قم، با اشاره به خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در هسته مرکزی، اظهار داشت: احداث پیاده راه‌های هسته مرکزی، نقش مهمی در سیما و منظر و آرام‌سازی ترافیک اطراف حرم مطهر داشته است.

وی، یکی از اقدامات شهرداری قم در ارائه خدمات به مسافران، زائران و مجاوران حرم مطهر را تأمین خودروهای برقی در پیاده‌راه‌ها دانست و ابراز کرد: ۸ دستگاه خودروی برقی جهت تردد ایمن و آسان مسافران، در پیاده‌راه‌ها به‌صورت رایگان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم ادامه داد: همچنین ۳ دستگاه خودروی برقی باری نیز جهت جابه‌جایی آسان بار در هسته مرکزی نیز مشغول فعالیت است.

وی یکی دیگر از خدمات و اقدامات در این راستا را واگذاری ۱۶ دستگاه ون وانا برشمرد و یادآور شد: در آینده نزدیک، ۱۶ دستگاه ون وانا نیز برای افزایش خدمات‌رسانی به مسافران، زائران و مجاوران در پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر به‌صورت رایگان به ارائه خدمات می‌پردازند.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.