پرداخت ۲۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد قم

شهر بیست/ معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم گفت: در سال گذشته بیش از ۱۴۰۰ مددجوی قمی از ۲۸.۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال بهره مند شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت ۲۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد قم
شناسه : 7302 | انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، مهرداد مصلح با اشاره به اجرای طرح راهبری شغلی در کمیته امداد استان قم گفت: در سال ۹۷ برای سه هزار و ۶۷۶ مراجعه به مرکز راهبری شغلی پرونده مشاوره شغلی تشکیل شد.

وی، بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغال مددجویان را موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: پرداخت یک‌هزار و ۴۱۵ فقره تسهیلات اشتغال و معرفی ۷۱ نفر به عنوان کارگر به مراکز تولیدی و خدماتی از جمله فعالیت‌های این مرکز در سال ۹۷ بوده است.

وی، تسهیلات پرداختی برای اشتغال مددجویان مستعد کار را بیش از ۲۸ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: از این مبلغ حدود ۱۸ میلیارد تومان از منابع بانکی و بقیه آن از اعتبارات این نهاد و صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم آموزش در بخش اشتغال را از ضروریات کارآفرینی و تولید برشمرد و تصریح کرد: دو هزار و ۱۲۶ فقره آموزش در زمینه‌های مهارتی و پایدارسازی شغل به میزان ۸۰ هزار ساعت به افراد تحت حمایت ارائه شد که از این تعداد یکهزار و ۷۱۰ نفر از افراد آموزش دیده زنان بوده‌اند.

مصلح با بیان اینکه امسال نزدیک به پنج هزار طرح فعال در استان قم داریم گفت: امید است در سال ۱۳۹۸ که مزین به نام رونق تولید است کمیته امداد در راستای منویات مقام معظم رهبری گام‌های موثرتری جهت ایجاد اشتغال و کمک به کارفرمایان و تولید بردارد.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.