پرداخت ۲۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد قم

شهر بیست/ معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم گفت: در سال گذشته بیش از ۱۴۰۰ مددجوی قمی از ۲۸.۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال بهره مند شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت ۲۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد قم
شناسه : 7302 | انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، مهرداد مصلح با اشاره به اجرای طرح راهبری شغلی در کمیته امداد استان قم گفت: در سال ۹۷ برای سه هزار و ۶۷۶ مراجعه به مرکز راهبری شغلی پرونده مشاوره شغلی تشکیل شد.

وی، بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغال مددجویان را موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: پرداخت یک‌هزار و ۴۱۵ فقره تسهیلات اشتغال و معرفی ۷۱ نفر به عنوان کارگر به مراکز تولیدی و خدماتی از جمله فعالیت‌های این مرکز در سال ۹۷ بوده است.

وی، تسهیلات پرداختی برای اشتغال مددجویان مستعد کار را بیش از ۲۸ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: از این مبلغ حدود ۱۸ میلیارد تومان از منابع بانکی و بقیه آن از اعتبارات این نهاد و صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم آموزش در بخش اشتغال را از ضروریات کارآفرینی و تولید برشمرد و تصریح کرد: دو هزار و ۱۲۶ فقره آموزش در زمینه‌های مهارتی و پایدارسازی شغل به میزان ۸۰ هزار ساعت به افراد تحت حمایت ارائه شد که از این تعداد یکهزار و ۷۱۰ نفر از افراد آموزش دیده زنان بوده‌اند.

مصلح با بیان اینکه امسال نزدیک به پنج هزار طرح فعال در استان قم داریم گفت: امید است در سال ۱۳۹۸ که مزین به نام رونق تولید است کمیته امداد در راستای منویات مقام معظم رهبری گام‌های موثرتری جهت ایجاد اشتغال و کمک به کارفرمایان و تولید بردارد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.