مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در گفت‌وگو با «شهر۲۰»:

از تماشای سمفونی «خط شکنان» لذت بردم/ هنرمندان با مردم و ارزش‌ها همراه هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه شخصاً از تماشای اجرای سمفونی «خط شکنان» لذت بردم، گفت: یک بار دیگر هنرمندان با تمام قوا وارد میدان شدند و مشخص شد که هنرمند همیشه با مردم و ارزش‌ها خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
از تماشای سمفونی «خط شکنان» لذت بردم/ هنرمندان با مردم و ارزش‌ها همراه هستند
شناسه : 71883 | انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵   پرینت

امیرعلی عموزاده در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر۲۰» با اشاره به اجرای سمفونی «خط شکنان» با موضوع شهدای والامقام قم، اظهار کرد: خدا را شاکریم که بعد از ماه‌ها تلاش شاهد رونمایی و اجرای سمفونی «خط شکنان» بودیم و قلوب مردم را با یک اثر شهدایی عجین کرد.

وی با قدردانی از تولیدکنندگان اثر فاخر «خط شکنان»، گفت: یک بار دیگر هنرمندان با تمام قوا وارد میدان شدند و مشخص شد که هنرمند همیشه با مردم و ارزش‌ها خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه شخصاً از تماشای اجرای سمفونی «خط شکنان» لذت بردم، تصریح کرد: امیدواریم تولید آثار هنری با موضوعات ارزشی و دفاع مقدس تداوم داشته باشد و شهدا را با استفاده از ابزار هنر به نسل‌های جوان معرفی کنیم.

تصاویر/ اجرای سمفونی خط شکنان

عموزاده همچنین به تلاش‌های مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همراهی با کنگره ملی شهدای قم اشاره کرد و گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به نمایندگی از مجموعه وزارتخانه و با تأکید و همراهی دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کرد تا برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و سینمایی را در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای قم اجرا کند و تلاش کرد به سهم خود در راستای تولیدات فاخر هنری قدم بردارد.

وی تصریح کرد: اجرای تئاتر فاخر «قهرمان» با موضوع شهید زین‌الدین، حمایت از تولید و تدوین ۶۰ کتاب با موضوع شهدا، اجرای تئاترهای خیابانی، مشارکت در جشنواره‌ خوشنویسی «نسیم مهر»، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، جشنواره نمایشنامه‌نویسی «شاهد»، جشنواره عکاسی «راز خون»، جشنواره مستند «فیلم ۱۷» و جشنواره «هشت نوشت» بخشی از فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای قم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: تولید سمفونی «خط شکنان» نیز یکی از اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی در راستای کنگره ملی شهدای قم بود که خوشخبتانه به ثمر نشست.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
سرنوشت مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به قم در حوزه شهری
سه پروژه برون‌شهری قم در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.