عده‌ای برای جلوگیری از اجرای طرح‌های بازآفرینی کارشکنی می‌کنند

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر لزوم استفاده شهرداری از ماده ۹ در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در این منطقه گفت: با وجود تمایل شهرداری به پرداخت نقدی هنوز توافقی انجام‌نشده و عده‌ای اجازه انجام این توافق را نمی‌دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عده‌ای برای جلوگیری از اجرای طرح‌های بازآفرینی کارشکنی می‌کنند
شناسه : 69988 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی در نودمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به مشکلات اجرای طرح‌های بازآفرینی در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه مردم به این باور نرسیده‌اند که قرار است در این منطقه طرح عمرانی اجرا شود و با وجود ارسال دعوت‌نامه و نصب بنر به انسجام لازم نرسیده‌اند.

وی با گلایه از کارشکنی بعضی از افراد در روند اجرای توافق با مردم تصریح کرد: با وجود تمایل شهرداری به پرداخت نقدی هنوز توافقی انجام‌نشده و عده‌ای اجازه انجام این توافق را نمی‌دهند که ما می‌توانیم با ماده ۹ مردم را به این باور برسانیم که این طرح باید اجرا شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تأکید کرد: قبل از استفاده از ماده ۹ تمام مراحل قانونی توافق با مردم طی خواهد شد و البته کارکرد دوم این ماده تشکیل کمیته صدور سند برای اراضی بدون سند بوده که بسیاری از مشکلات مردم این منطقه را رفع خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: در قیمت‌گذاری عدالت و نفع مردم در نظر گرفته‌شده و هر قیمتی که شورای شهر مدنظر داشته باشد اعمال خواهد شد.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.