پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به ۴۲۷ هزار تماس شهروندی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به خدمات سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ عنوان کرد: حدود ۱۳۴ نفر در شهرداری به‌طور مستقیم درگیر این سامانه هستند و سال قبل ۴۲۷ هزار تماس را پاسخ دادند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به ۴۲۷ هزار تماس شهروندی
شناسه : 67123 | انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در دیدار شهردار و مدیران شهری با آیت‌الله حسینی بوشهری، با اشاره به برخی از فعالیت‌ کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی و کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم اظهار داشت: تبلیغات و رسانه‌های محیطی، تنها رسانه‌ای به شمار می‌رود که مدیریت آن دست شهرداری است و در این بخش خبری از دستگاه‌های دیگر نیست.

وی با بیان اینکه چه از حیث محتوایی و چه در حوزه اجرایی، حتی یک سانتی‌متر از ۱۱ هزار متر بنری که در سطح شهر وجود دارد از سوی دیگر نهادها، حوزه‌ها و بخش‌ها نصب نشده است، افزود: در ارتباط با مسئولیت اجتماعی هر یک از مؤسسات، بانک‌ها، کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی تا فرهنگی، حوزوی و دولتی، در این چند سال کمترین مشارکت‌ها را داشتند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به خدمات سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ عنوان کرد: حدود ۱۳۴ نفر در شهرداری به‌طور مستقیم درگیر این سامانه هستند و سال قبل ۴۲۷ هزار تماس را پاسخ دادند و مسائل را پیگیری کرده و بازخورد گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه جهاد تبیین بحث ستادهای خبری دارای اهمیت زیادی است که در طول سال فعالیت دارد ابراز کرد: حجم قابل‌توجهی تولید خبر، اینفوگرافیک، عکس نوشت، کلیپ و گزارش فعالیت‌های مختلف انجام‌شده که ۱۵ میلیون نفر بازدید داشته است.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: با توجه به منابع محدود مالی مشکلاتی داشتیم و تبلیغات در صداوسیما نیز هزینه‌های کلانی می‌خواهد و به دلیل عدم توان ریالی از این ظرفیت استفاده نمی‌کنیم.

به گفته وی، در راهنمایی زائران و مسافران نیز از بروشورهای راهنمای زائر و استقرار ایستگاه‌های زائر و ارسال پیامک به زائران در جهت دسترسی به خدمات شهرداری و کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم استفاده می‌کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی در ایام نوروز در بوستان‌های قم اجرا شد افزود: برنامه‌های فرهنگی توسط ۱۲۰ مبلغ، ائمه جماعات و گروه‌های جهادی در بوستان‌ها، اجرای برنامه در ۲۰۰ بوستان، پویش افطاری در طبیعت و تشکیل هیات امنای بوستان‌ها با محوریت امام جماعت از اتفاقات خوب در این ایام بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با روز طبیعت بیش از ۲۰۰ بوستان میزبان پویش افطاری در طبیعت بود و ۵ استراحتگاه در ورودی شهر دیده شد.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.