انتقال پیام‌های رمضانی در طرح‌های زیباسازی شهر قم

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، اقدامات در حوزه زیباسازی شهری ویژه ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و گفت: یکی از این اقدامات تغییر افکت و تنظیم تمامی سازه‌های نوری سان‌لایت در سطح شهر به تعداد ۴۰۰ عدد با مضامین ماه مبارک رمضان بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقال پیام‌های رمضانی در طرح‌های زیباسازی شهر قم
شناسه : 66751 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات حوزه زیباسازی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهر قم، اظهار داشت: یکی از این اقدامات تغییر افکت و تنظیم تمامی سازه‌های نوری سان لایت در سطح شهر به تعداد ۴۰۰ عدد با تم ماه مبارک رمضان و درج احادیث ماه رمضان بوده است.

وی ادامه داد: بهینه‌سازی، رنگ‌آمیزی و ساماندهی ٢۵ عدد از سازه‌های اذان‌گو و نصب مجدد در سطح شهر و همچنین ساخت ۵ عدد سازه جدید اذان‌گو با شکل و شمایل جدید و منطبق با معماری اسلامی از دیگر برنامه‌ها ویژه ماه مبارک رمضان است.

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم انجام پروژه نورپردازی میادین اصلی شهر را موردتوجه قرار داد و گفت: نورپردازی جدید میادین اصلی شهر مانند میدان مرجعیت همگام با ماه مبارک رمضان و قابلیت درج عناوین و تم ماه مبارک رمضان نیز در این راستا صورت گرفته است.ان

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.