دمنوش‌خانه در بوستان علوی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از راه‌اندازی دمنوش‌خانه بوستان علوی در آینده نزدیک توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: رستوران، کافه سنتی، گلخانه و... از دیگر بخش‌های این مجموعه توریستی گردشگری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دمنوش‌خانه در بوستان علوی راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 65846 | انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به راه‌اندازی دمنوش‌خانه بوستان علوی، اظهار کرد: این مجموعه با رویکرد آموزش و بازدید از روند کاشت، داشت و استحصال گیاهان دارویی است و توسط بخش خصوصی در حال احداث و راه‌اندازی است.

وی با تأکید بر اینکه این مجموعه با رویکرد حفظ و ترویج فرهنگ و آداب‌ورسوم ایرانی راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: قرار است در این مجموعه تمام روند تولید گیاهان دارویی و خواص آن‌ها به مردم ارائه‌شده و پذیرایی از مردم صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم در خصوص خواص گیاهان دارویی در این مجموعه ابراز کرد: غذاهای ایرانی نیز در مجموعه ارائه می‌شود و خدمات طب سنتی مثل زالودرمانی و… نیز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه با عنوان ژرانیوم در بوستان علوی فعالیت خواهد کرد، گفت: شربت‌خانه، رستوران، کافه سنتی، گلخانه و… از دیگر بخش‌های این مجموعه توریستی گردشگری است.

جوادیان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در این مجموعه صورت خواهد گرفت و امیدواریم تا عید نوروز آن را بتوانیم به بهره‌برداری برسانیم.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.