ثبت‌نام رایگان کتابخانه تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهروندان قمی می‌توانند به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با مراجعه به کتابخانه تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز به‌صورت رایگان ثبت‌نام کرده و از تمام امکانات آن بهره‌مند شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت‌نام رایگان کتابخانه تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز
شناسه : 44383 | انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به تلاش‌های این سازمان در جهت ارتقای فرهنگ شهروندی، اظهار داشت: یکی از راه‌های افزایش سرانه فضای سبز شهری، آموزش‌های لازم به شهروندان با ایجاد کتابخانه‌های تخصصی در علوم باغبانی و فضای سبز است.

وی، یکی از اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را برای ارتقای فرهنگ شهروندی تأسیس کتابخانه تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز و مرکز ارتباطات مردمی در بوستان کودک دانست و گفت: در حال حاضر بیش از ٣٠٠٠ کتاب در این مرکز موجود است که تمام مباحث زیست‌محیطی و علوم مربوط به باغبانی و فضای سبز در همه سنین و مقاطع تحصیلی تا کارشناسی ارشد و دکتری را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: ازجمله اقدامات انجام‌شده در این کتابخانه می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی شامل خاک مناسب گلدان، نحوه صحیح تعویض گلدان، کاشت سبزی‌کاری در گلدان و باغچه ویژه، ساخت تراریوم، مسابقه نقاشی، قصه‌گویی برای کودکان، معرفی کتاب توسط کودکان، معرفی کتاب‌های تخصصی در حوزه کشاورزی و… در صفحه رسمی کتابخانه اشاره کرد.

جوادیان افزود: شهروندان محترم قمی می‌توانند به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با مراجعه به این مرکز به‌صورت رایگان ثبت‌نام کرده و از تمام امکانات آن بهره‌مند شوند.

خاطرنشان می‌شود این کتابخانه در بوستان کودک در میدان بسیج واقع‌شده و شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ٣٧٨٣٨٠٨٩ با این مرکز در ارتباط باشند.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.