واکنش شهردار قم به شایعه انتصابش در دانشگاه آزاد

سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در پاسخ به پرسش خبرنگار «شهر۲۰» درباره اینکه شنیده می‌شود به عنوان گزینه ریاست دانشگاه آزاد مطرح شده است، گفت: تا الان شایعه است؛ اگر بخواهم شهردار بمانم از قم تکان نخواهم خورد اما اگر پیشنهادی در سطح ملی شود، امکان دارد آن را در نظر بگیرم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکنش شهردار قم به شایعه انتصابش در دانشگاه آزاد
شناسه : 43250 | انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار «شهر۲۰» درباره اینکه شنیده می‌شود به عنوان گزینه ریاست دانشگاه آزاد مطرح شده است، در این صورت آیا شهردار قم می‌ماند یا ریاست دانشگاه آزاد را می‌پذیرد، گفت: امروز شایعات متعددی مطرح است، چون دیدم موضوع مهمی است این مسئله را خدمت شما مطرح می‌کنم.

وی تصریح کرد: با همین صداقت با اعضای شورای شهر صحبت کردم که اگر بخواهم شهردار بمانم در شهرداری قم خواهم ماند و از قم تکان نخواهم خورد اما اگر در سطح ملی به من پیشنهادی شود، امکان دارد آن را در نظر بگیرم.

شهردار قم افزود: قرار بر این شد اگر پیشنهاد مسئولیت در سطح ملی به بنده شده، سه هفته تا یک ماه زودتر به شورا اطلاع بدهم که تاکنون اتفاقی نیفتاده و همه شایعه است.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: خواستم روشن کنم که بدانید هرحرفی با شما زدم با صداقت زدم، تا حالا این پیشنهاد شایعه است اما اگر فردا اتفاقی بیفتد، نمی‌دانم.

وی افزود: شش ساله در خدمت شهر قم هستم و اگر عرق من به قم زیادتر از شهروندان این شهر نباشد، کمتر نیست.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • ناشناس

    تاریخ : 10 - آبان - 1400

    یعنی قم متعهدتر از این شهردار بخود ندیده و نخواهد دید،من خودم بشخصه یک فرداصفهانی هستم که نزدیک۱۷سال هست در قم ساکن هستم این ۶سال که آقای دکتر در قم خدمت کردند اصلا با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست از جان ودل مایه گذاشتند و من لحظه لحظه حضور دکترسقاییان نژاد رو در قم لمس کردم


    پاسخ