اهدای ۹۱ سری جهیزیه به‌ نوعروسان مددجوی کمیته امداد قم

کمیته امداد امام خمینی(ره) در آستانه عید غدیر، ۹۱ سری جهیزیه ازدواج به‌ارزش ۲۰ میلیارد ریال را به‌نوعروسان و دامادهای مددجو و غیرمددجوی قمی اهدا کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهدای ۹۱ سری جهیزیه به‌ نوعروسان مددجوی کمیته امداد قم
شناسه : 39283 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی قم، اکبر میرشکار اظهار کرد: مرحله نخست این طرح در دهه کرامت برگزار و ۱۵۷ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به‌نوعروسان و دامادهای تحت حمایت اهدا شد.

وی با بیان اینکه ۵۷ سری جهیزیه نیز به‌ارزش ۳۲۰ میلیون ریال به‌نوعروسان و افرادی که ازدواج مجدد داشته‌اند تعلق‌گرفته است، افزود: این جهیزیه شامل یک دستگاه یخچال ‌فریزر ۱۳ فوت، یک دستگاه اجاق‌گاز پنج شعله، یک دستگاه ماشین لباسشویی هفت کیلوگرمی، یک دستگاه تلویزیون LED ۳۲ اینچ، یک دستگاه جاروبرقی و یک‌تخته فرش ۱۲ متری است.

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به‌اینکه ۱۰ سری جهیزیه نیز به‌نوعروسان غیر تحت حمایت اهدا شده‌است، تصریح کرد: ۲۴ هدیه ازدواج ۶۰ میلیون ریالی نیز به‌دامادهای تحت حمایت اهدا شد.

وی، ازدواج پایدار دختران و پسران تحت حمایت را بسیار ضروری دانست و گفت: این افراد قبل از دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج باید در دوره‌های آموزشی این نهاد که در سال‌های اخیر با توجه به‌شرایط کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد قم در پایان از مردم و خیران خواست تا با کمک‌های خود دختران و پسران نیازمند در شُرف ازدواج را یاری کنند.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.