کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی بانوان گلف‌باز قمی

رئیس هیئت گلف قم به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دو بانوی گلف‌باز قمی در مسابقات گلف آزاد قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: گلف استان در بخش بانوان جایگاه خود را در سطح کشور پیدا کرده و در این رشته ورزشی جزو سه استان برتر قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی بانوان گلف‌باز قمی
شناسه : 37007 | انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، رضا دلاوری با اشاره به درخشش بانوان گلف‌باز این استان در مسابقات گلف آزاد قهرمانی کشور در تهران، گفت: این مسابقات که با حضور ۵۰ بانوی گلف‌باز از ۱۳ استان کشور در زمین گلف باشگاه انقلاب تهران برگزار شد، بانوان گلف‌باز قم موفق به کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی شدند.

وی ادامه داد: مهسا یزدانی فرد و الهام محمدی، گلف‌بازان اعزامی تیم هیئت گلف استان قم به مسابقات آزاد گلف کشوری موفق شدند در بخش هندیکپ ۱۵ تا ۳۶، به ترتیب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند که این موضوع نشان از سطح بالای بانوان گلف‌باز این استان دارد.

رئیس هیئت گلف قم، با بیان اینکه بانوان گلف باز قم در کشور جایگاه ممتازی دارند، گفت: گلف استان در بخش بانوان جایگاه خود را در سطح کشور پیدا کرده است و در این رشته ورزشی جزو سه استان برتر قرار دارد.

دلاوری با اشاره به ظرفیت‌های گلف استان گفت: این استان علاوه بر گلف در رشته‌های زیرمجموعه گلف از جایگاه خوب در سطح ملی برخوردار است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های رشته گلف به خوبی به خانواده‌ها معرفی نشده است، ادامه داد: معرفی خوب رشته گلف می‌تواند نقش مهمی در جذب علاقه‌مندان به این رشته داشته باشد به همین دلیل برگزاری همایش های خانوادگی در استان با محوریت ورزش های زیرمجموعه این هیات از جمله مینی گلف در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس هیئت گلف قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورزش مینی گلف هیچ‌گونه محدودیت سنی ندارد و با هرگونه وضعیت پوششی می‌توان آن را انجام داد، احداث زمین‌های مینی گلف در بوستان‌ها می‌تواند موجب همگانی کردن ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها شود.

در حال حاضر حدود ۷۰ ورزشکار بیمه شده در هیات گلف استان قم مشغول فعالیت حرفه‌ای هستند.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.