رئیس انجمن هنرهای نمایشی قم:

تئاتر قم پس از انقلاب به شکوفایی رسید/ فعالیت ۲۵۰ هنرجو در گروه‌های نمایشی قم

شهر بیست/ رئیس انجمن هنرهای نمایشی قم گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرهای نمایشی در قم به صورت کیفی و کمی رشد کرد به گونه‌ای که هنرمندان قمی در عرصه ملی خوش می‌درخشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تئاتر قم پس از انقلاب به شکوفایی رسید/ فعالیت ۲۵۰ هنرجو در گروه‌های نمایشی قم
شناسه : 3017 | انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی فرحناک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قم با اشاره به وضعیت تئاتر قم پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تئاتر قم در طول ۴۰ سال گذشته از نظر کیفی و تعداد هنرمندانی که به عرصه تئاتر راه پیدا کردند و آموزش دیدند و تحصیلات دانشگاهی دارند به هیچ وجه با دوران پیش از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه تئاتر قم پس از انقلاب به شکوفایی و رشد رسید، تصریح کرد: این رشد ایستایی نبوده و همچنان رو به جلو در حرکت است و امیدواریم با توجه به اینکه در دوره‌های گوناگون دچار نوسان شده در آینده به رشد کیفی مطلوبی برسد.

رئیس انجمن نمایش استان قم با اشاره به تعداد گروه‌های نمایشی ثبت شده در قم، گفت: در حال حاضر ۹ گروه نمایشی ثبت شده در قم فعال هستند اما تعداد گروه‌های نمایشی قم به این رقم محدود نمی‌شوند و گروه‌هایی هم هستند که به دلیل بسته بودن پنجره هنوز موفق به ثبت نشدند.

وی با تأکید بر اینکه هنرجویان تئاتر قم بسیار با استعداد و خلاق هستند، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم در گروه‌های تئاتری قم فعالیت دارند که استعدادهای جوان و خلاق به صورت فراوان بین آنان دیده می‌شود.

فرحناک با اشاره به درخشش گروه‌های تئاتر قم در سطح ملی بیان کرد: امروز شاهد حضور گروه‌های گوناگون تئاتر قم در پایتخت و نقاط دیگر کشور هستیم که با موفقیت هنر قم را به همه کشور معرفی می‌کنند.

رئیس انجمن نمایش استان قم اظهار داشت: استعدادهای جوان در تئاتر قم توانستند با خلاقیت در جشنواره‌های گوناگون بدرخشند و در پایتخت همراه با هنرمندان ملی نقش ایفا کنند که همه این اتفاقات از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
سرنوشت مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به قم در حوزه شهری
سه پروژه برون‌شهری قم در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.