مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» تمدید شد

شهر بیست/ رئیس پارک علم و فناوری قم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» با هدف معرفی دستاوردها و خدمات حوزه فناوری در سال رونق تولید، گفت: نظر به استقبال صورت گرفته از این جشنواره، ارسال آثار تا ۷ دی ماه تمدید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» تمدید شد
شناسه : 16154 | انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید حسین اخوان علوی امروز در نشست خبری «نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری» که در پارک علم و فناوری قم برگزار شد، با بیان اینکه فلسفه وجودی این جشنواره، توجه ویژه به دستاوردها و خدمات حوزه فناوری در سال رونق تولید است، اظهار کرد: جشنواره بر مبنای بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری برای معرفی و اطلاع رسانی دستاوردهای حوزه فناوری شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: این جشنواره در راستای توسعه اقتصاد دانشی به عنوان مهم‌ترین مصداق اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری قم با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری، گفت: «فرهنگ‌سازی و تقویت فیلم‌سازی در حوزه فناوری»، «حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و فیلم‌سازان عرصه فناوری»، «ارتقای آموزش، تحلیل، تبیین و روش‌های ساخت انواع فیلم‌های مستند و غیرمستند» و «کمک به فرایند تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیان از طریق ظرفیت‌های متنوع و متعدد هنر و رسانه» از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

اخوان علوی با اشاره به میزان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، گفت: تاکنون استقبال قابل توجهی از این جشنواره شده و حتی از استان‌های دیگر نیز مشارکت خوبی را شاهد بودیم.

وی همچنین از تمدید دریافت آثار نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری خبر داد و گفت: نظر به استقبال صورت گرفته از این جشنواره، دریافت آثار تا ۷ دی ماه تداوم خواهد داشت.

رئیس پارک علم و فناوری قم با اشاره به اینکه تمامی آثار تأیید شده از سوی هیئت داوران جشنواره در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن اکران عمومی خواهد شد، افزود: ۲۹ بهمن همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی از برگزیدگان این جشنواره تجلیل خواهد شد.

اخوان علوی در پایان از تلاش برای استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در قم خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره در گام نخست در سطح استان قم برنامه‌ریزی و اجرایی شد اما امیدواریم با حمایت مسئولان کشوری و استانی بتوانیم جشنواره ملی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری را میزبانی کنیم.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
سرنوشت مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به قم در حوزه شهری
سه پروژه برون‌شهری قم در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.