اقدام عجیب هیئت گلف قم

شهر بیست/ هیئت گلف استان قم در اقدامی جالب و البته عجیب برنامه‌های آموزشی و استعدادیابی دختران دانش‌آموز را در نمازخانه یکی از مدارس قم اجرا کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اقدام عجیب هیئت گلف قم
شناسه : 14617 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، گلف که یکی از ۴۴ هیئت ورزشی فعال در استان قم به شمار می‌رود و در دهه ۱۳۸۰ فعالیت خود را در قم آغاز کرده، با هدف توسعه و پیشرفت این رشته برنامه‌های متنوع آموزشی را در هر دو بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف اجرا می‌کند.

این هیأت ورزشی یک مجموعه به نام آکادمی گلف و مینی‌گلف در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم یعنی ورزشگاه شهید حیدریان دارد و در برخی بوستان‌ها نیز به اجرای برنامه‌های این رشته می‌پردازد اما آموزش دختران دانش‌آموز در نمازخانه یکی از مدارس، اقدامی جالب و البته عجیبی است که اخیرا توسط این هیئت انجام شده است.

هیئت گلف استان قم در اقدامی عجیب و در فضایی نامناسب برای آموزش و استعدادیابی یکی از رشته‌های زیر مجموعه خود به نام وودبال ویژه دانش‌آموزان دختر، اجرای این آموزش را در نمازخانه یک مدرسه برگزار کرد، برنامه‌ای که به مناسبت روز دانش‌آموز و با حضور رئیس کمیته وودبال هیئت گلف برگزار شد.

انتشار این خبر پاسخ هیئت گلف استان قم را به دنبال داشت و این هیئت در تشریح این موضوع این گونه اطلاع‌رسانی کرد: با وجود کمبود شدید برخی امکانات اولیه در مدارس، اعم از سالن‌ها یا مکان‌های ورزشی استاندارد، هیئت گلف و مربیان بر خود لازم می‌دانند از حداکثر امکانات و فضای موجود، در جهت آموزش به دانش‌آموزان و به دنبال آن ایجاد نشاط در بین آنان اقدام نماید.

لازم به ذکر است هیئت گلف استان قم با توجه به تمامی محدودیت‌ها و کم لطفی‌ها، این اقدام را مثبت، فرهنگی و در راستای تعامل ورزش انجام داده است.

نوشته های مشابه
وضعیت قبرستان نو در شأن مجاورت حرم نیست
واگذاری ۱۴۴۲ قبر جایگزین برای قبور آرامستان‌های داخل شهر قم
مطالبه مردم برای ساماندهی قبرستان نو
دیدار مدیرکل اوقاف استان با شهردار قم
بازدید خبرنگاران از شهربازی سرزمین شادی
مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.