تمام پروژه‌های شهری قم دارای پیوست ایمنی هستند

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه تمام پروژه‌های شهری دارای پیوست ایمنی هستند، گفت: در سال ۱۴۰۲، نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد کاهش ۳۵ درصدی حوادث آتش‌سوزی در بافت مسکونی بوده‌ایم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمام پروژه‌های شهری قم دارای پیوست ایمنی هستند
شناسه : 80260 | انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در دیدار شهردار قم با هنرمندان منتخب شهر قم که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: این معاونت باتوجه به گستردگی فعالیت‌ها، نقش بسیاری در کسب رضایت مردمی دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد پیمان‌کاران نقش مؤثری در خدمت‌رسانی به مردم‌دارند، مطرح کرد: سیاست شهرداری قم رویکرد پیشگیرانه است نه واکنشی، در نتیجه به ایمنی و تجهیز اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: در این راستا با دستور شهردار قم احداث یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی کشور در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) در دستور کار قرار گرفت و احداث شد.

وی با بیان اینکه تجهیزات مختلف در حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در مجموعه شهرداری قم وجود دارد، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲، نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد کاهش ۳۵ درصدی حوادث آتش‌سوزی در بافت مسکونی بوده‌ایم.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه تمام پروژه‌های شهری دارای پیوست ایمنی هستند، خاطرنشان کرد: همچنین پیوست فرهنگی نیز در تمام پروژه‌های شهری جاری است.

وی با اشاره به اینکه در افق قم ۱۴۱۴، قم شهری ایمن، پاکیزه و پیشرفته خواهد بود، تصریح کرد: اقدامات بسیاری در عرصه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل انجام‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه بسیاری از تقاطع‌های سه سطحه و زیرگذرها نورپردازی شده‌اند، عنوان کرد: اجرای پروژه‌های نقش برجسته، دیوارنگاره‌ها و نصب تندیس‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح کوچه‌های آسمانی، احداث بزرگ‌ترین گلزار شهدای مدافع حرم در میان کلان‌شهرهای کشور در بهشت معصومه(س)، ایجاد پیوست فرهنگی برای تمام پروژه‌ها، تدوین نظام مسائل فرهنگی در بوستان‌ها، تخصیص ۵ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی بوستان‌ها برای فعالیت گروه‌های مردمی و … ازجمله اهم برنامه‌های شهرداری قم است.

نوشته های مشابه
آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از سفر رئیس‌جمهوری
آتش‌سوزی کارخانه پرس ضایعات کارتن در شهرک راش قم مهار شد
بلوار جعفر طیار(ع) به صورت رسمی افتتاح می‌شود
ضرورت اهتمام دولت به تقویت ناوگان اتوبوسرانی قم
حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیربومی با همکاری دانش‌بنیان‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.