آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از سفر رئیس‌جمهوری

معاون خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی همه‌جانبه شهرداری قم در برگزاری جشن‌های دهه کرامت و میزبانی از رئیس‌جمهور و هیئت دولت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از سفر رئیس‌جمهوری
شناسه : 84672 | انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم اظهار داشت: با توجه به تقارن میلاد با سعادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و سفر ریاست‌جمهور و هیئت همراه، شهرداری قم با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات و عوامل آماده برگزاری جشن‌های دهه کرامت و میزبانی از رئیس‌جمهور و هیئت همراه و زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها خواهد بود.

وی با بیان اینکه در همین راستا آذین‌بندی، گل‌آرایی و نورپردازی سطح مناطق هشت‌گانه به‌ویژه هسته مرکزی شهر پیرامون حرم کریمه اهل‌بیت(س) و تبلیغات محیطی متناسب با این ایام صورت گرفت، افزود: آماده‌باش عوامل خدمات شهری، اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و اداره‌کل تخلفات شهری و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و شادی‌بخش با محوریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از قبیل دختران خورشید و تورهای قم‌گردی و مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی تدارک دیده‌شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از برخی از پروژه‌های شاخص و مهم شهری از قبیل فاز نخست شهربازی سرزمین شادی بوستان فدک، زمین‌های ورزشی بوستان خضر نبی (ع)، افتتاح فاز ۲ تونل غدیر و بلوار حضرت جعفر طیار علیه‌السلام و چندین پروژه دیگر فرهنگی تفریحی‌ورزشی از اهم برنامه‌های شهرداری قم در این ایام خبر داد.

وی از تشکیل ستاد استقبال با محوریت معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست و سازمان‌های فرهنگی ورزشی و سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره کل ارتباطات بین‌الملل شهرداری قم خبر داد و گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در این ایام به‌ویژه پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها، تمهیدات لازم از قبیل آماده‌سازی تسهیلات رفاهی مورد نیاز، همکاری با گروه‌های مردمی و جهادی و همچنین در راستای تأمین امنیت مراسم از نصب بیش از ۱۵۰۰۰ متر داربست به انضمام پوشش مناسب و آماده‌سازی جایگاه و محل استقرار خبرنگاران و ایجاد ۱۰ گیت ورودی استفاده‌شده است.

اصفهانیان‌مقدم بر استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در چندین نقطه در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر جهت مقابله با حوادث احتمالی و استقرار اکیپ‌های نظم و انضباط شهری جهت برخورد با معضلات اجتماعی تأکید کرد.

وی همچنین از آمادگی کلیه پارکینگ‌های سطح شهر و همچنین آماده‌باش ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌منظور انتقال شهروندان گرامی از سطح مناطق هشتگانه به هسته مرکزی شهر خبر داد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم در خاتمه اظهار امیدواری کرد سفر پر خیروبرکت ریاست‌جمهور و هیئت همراه دستاوردهای خوبی در جهت عمران و آبادانی و توسعه شهر کریمه اهل‌بیت ( ع ) به همراه داشته باشد .

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.