تولیدکنندگان کفش قم با نگاه علمی در حال توسعه بازارهای صادراتی هستند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش قم با نگاه علمی در حال گسترش و توسعه صادرات و بازارهای جدید هستند و این صادرات نیز فقط محدود به کشورهای همسایه نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تولیدکنندگان کفش قم با نگاه علمی در حال توسعه بازارهای صادراتی هستند
شناسه : 80220 | انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اکبر ابدالی در بازدید از افتتاح هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، بیان داشت: صنعت کفش قم جوشیده و برآمده از ظرفیت‌های این استان است و یک صنعت وارداتی نیست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: صنعت کفش یکی از صنایع پاک است که فاقد بسیاری از آلایندگی‌های صنایع دیگر است و کاملاً بومی این استان و جزو مزیت‌های اقتصادی مهم آن است.

ابدالی با اشاره به اینکه صنعت کفش یکی از صنایع کم‌آب‌بر است و از نظر مصرف انرژی نیز وضعیت مطلوبی دارد، خاطرنشان کرد: صنعت کفش یک صنعت اشتغال‌زا بخصوص در اشتعال خانگی که با زیست و فرهنگ این استان کاملاً سازگار است.

وی، ظرفیت‌های صادرات صنعت کفش را مورد توجه قرار داد و گفت: هم اینک حجم قابل توجهی از تولیدات این محصول به کشورهای مختلف صادر می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم اضافه کرد: تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش قم با نگاه علمی در حال گسترش و توسعه صادرات و بازارهای جدید هستند و این صادرات نیز فقط محدود به کشورهای همسایه نیست.

وی در پایان با اشاره به حضور ده‌ها تاجر و فعال صنعت کفش از ۳۰ کشور خارجی گفت: امسال شاهد استقبال کم‌نظیر از تولیدکنندگان بومی و از سایر شهرهای کشور در این نمایشگاه هستیم.

نوشته های مشابه
آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از سفر رئیس‌جمهوری
آتش‌سوزی کارخانه پرس ضایعات کارتن در شهرک راش قم مهار شد
بلوار جعفر طیار(ع) به صورت رسمی افتتاح می‌شود
ضرورت اهتمام دولت به تقویت ناوگان اتوبوسرانی قم
حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیربومی با همکاری دانش‌بنیان‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.