مدیریت شهری قم سرآمد است

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه با حمایت‌های شهردار و شورای شهر، کلان‌شهر قم امروز در حوزه‌های مختلف سرآمد است، گفت: قم امروز حرف‌های زیادی در حوزه مدیریت پسماند، فضای سبز، ایمنی، عمرانی، ترافیکی و... برای گفتن دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیریت شهری قم سرآمد است
شناسه : 69375 | انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در نخستین گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولین ارتباطات و امور فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: امروز روابط عمومی هنر، علم و اخلاق است و نقش مهمی در ارتقای سطح مدیریتی در لایه‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه از فرصت اخلاق‌مداری می‌توانیم برای ارتباط بین مردم و مسئولان استفاده کنیم، ابراز کرد: صرفاً نباید انعکاس‌دهنده سیاست‌ها باشیم و باید تبیین تصمیمات در راستای خدمات‌رسانی داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: تکمیل فرآیند خدمات‌رسانی نیاز به همکاری و همراهی و انعکاس به‌موقع، سریع و صحیح به مردم در راستای امیدآفرینی و نشاط دارد.

وی با تأکید بر اینکه با حمایت‌های شهردار و شورای شهر، کلان‌شهر قم امروز در حوزه‌های مختلف سرآمد است، مطرح کرد: قم امروز حرف‌های زیادی در حوزه مدیریت پسماند، فضای سبز، ایمنی، عمرانی، ترافیکی و… برای گفتن دارد.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به اینکه انعکاس خوب، ایجاد نشاط و امیدآفرینی می‌کند، یادآور شد: این اقدام منجر به پاسخگویی به مطالبات مردم و نشان‌دهنده توسعه‌یافتگی در خدمتگذاری به مردم است.

نوشته های مشابه
آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از سفر رئیس‌جمهوری
آتش‌سوزی کارخانه پرس ضایعات کارتن در شهرک راش قم مهار شد
بلوار جعفر طیار(ع) به صورت رسمی افتتاح می‌شود
ضرورت اهتمام دولت به تقویت ناوگان اتوبوسرانی قم
حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیربومی با همکاری دانش‌بنیان‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.