آمادگی مدیریت شهری برای مشارکت در ساخت بیمارستان کودکان در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از آمادگی مدیریت شهری برای کمک در ساخت بیمارستان کودکان در قم خبر داد و گفت: شهرداری در تمام مراحل ساخت بیمارستان کودکان و بخشش عوارض آماده همکاری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی مدیریت شهری برای مشارکت در ساخت بیمارستان کودکان در قم
شناسه : 60648 | انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل اسماعیلی در شصت‌وچهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، با اشاره به حضور رئیس سازمان نظام پرستاری قم و جمعی از پرستاران نمونه در صحن شورای شهر، اظهار کرد: در ابتدای شیوع کرونا این بیماری ناشناخته بود و درمانی برای آن وجود نداشت و شجاعت کادر درمان در آن برهه از زمان قابل‌ستایش است.

وی با یادآوری فداکاری سربازان در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس افراد از جان خود گذشته و به جبهه می‌آمدند اما در دوران کرونا جان خانواده سربازان حوزه سلامت نیز درخطر بود و این نشان‌دهنده شجاعت و ازخودگذشتگی مضاعف این قشر از جامعه است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تأکید کرد: این افراد از جان خود و خانواده خود گذشتند و بسیاری از این افراد در آن شرایط سخت حتی خانواده خود را از دست دادند و امروز مدیریت شهری هر کاری بتواند برای این قشر انجام دهد، دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه از تأمین زمین توسط یکی از خیرین برای ساخت بیمارستان کودکان خبر داد و گفت: امیدواریم به‌زودی زمین بیمارستان تهیه شود و شهرداری در تمام مراحل ساخت و عوارض کمک خواهد کرد.

همچین حسین اسلامی رئیس شورای شهر قم تأکید کرد: شهرداری در هفته پرستار تخفیفاتی را به‌صورت مجزا به جامعه پرستاری ارائه دهد و اگر پرستاران مسائلی در حوزه شهری دارند بتوانند راحت‌تر به آن رسیدگی شود، شهرداری لایحه‌ای را برای ارائه این خدمات تا هفته آینده به مدت ۷ الی ۱۰ روزبه شورای اسلامی ارائه دهد.

وی به موضوع ساخت بیمارستان کودکان اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر از مرحله ساخت و عوارض و همچنین اگر زمین دولتی باشد، در بخشش ۱۰ درصد سهم شهرداری کمک می‌کند و خیرین نیز در ساخت مشارکت خواهند کرد و برای تأمین زمین باید اداره راه و شهرسازی مشارکت و جانمایی کند.

نوشته های مشابه
آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از سفر رئیس‌جمهوری
آتش‌سوزی کارخانه پرس ضایعات کارتن در شهرک راش قم مهار شد
بلوار جعفر طیار(ع) به صورت رسمی افتتاح می‌شود
ضرورت اهتمام دولت به تقویت ناوگان اتوبوسرانی قم
حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیربومی با همکاری دانش‌بنیان‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.