آمادگی مدیریت شهری برای مشارکت در ساخت بیمارستان کودکان در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از آمادگی مدیریت شهری برای کمک در ساخت بیمارستان کودکان در قم خبر داد و گفت: شهرداری در تمام مراحل ساخت بیمارستان کودکان و بخشش عوارض آماده همکاری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی مدیریت شهری برای مشارکت در ساخت بیمارستان کودکان در قم
شناسه : 60648 | انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل اسماعیلی در شصت‌وچهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، با اشاره به حضور رئیس سازمان نظام پرستاری قم و جمعی از پرستاران نمونه در صحن شورای شهر، اظهار کرد: در ابتدای شیوع کرونا این بیماری ناشناخته بود و درمانی برای آن وجود نداشت و شجاعت کادر درمان در آن برهه از زمان قابل‌ستایش است.

وی با یادآوری فداکاری سربازان در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس افراد از جان خود گذشته و به جبهه می‌آمدند اما در دوران کرونا جان خانواده سربازان حوزه سلامت نیز درخطر بود و این نشان‌دهنده شجاعت و ازخودگذشتگی مضاعف این قشر از جامعه است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تأکید کرد: این افراد از جان خود و خانواده خود گذشتند و بسیاری از این افراد در آن شرایط سخت حتی خانواده خود را از دست دادند و امروز مدیریت شهری هر کاری بتواند برای این قشر انجام دهد، دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه از تأمین زمین توسط یکی از خیرین برای ساخت بیمارستان کودکان خبر داد و گفت: امیدواریم به‌زودی زمین بیمارستان تهیه شود و شهرداری در تمام مراحل ساخت و عوارض کمک خواهد کرد.

همچین حسین اسلامی رئیس شورای شهر قم تأکید کرد: شهرداری در هفته پرستار تخفیفاتی را به‌صورت مجزا به جامعه پرستاری ارائه دهد و اگر پرستاران مسائلی در حوزه شهری دارند بتوانند راحت‌تر به آن رسیدگی شود، شهرداری لایحه‌ای را برای ارائه این خدمات تا هفته آینده به مدت ۷ الی ۱۰ روزبه شورای اسلامی ارائه دهد.

وی به موضوع ساخت بیمارستان کودکان اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر از مرحله ساخت و عوارض و همچنین اگر زمین دولتی باشد، در بخشش ۱۰ درصد سهم شهرداری کمک می‌کند و خیرین نیز در ساخت مشارکت خواهند کرد و برای تأمین زمین باید اداره راه و شهرسازی مشارکت و جانمایی کند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.