مدرسه‌سازی بانوان قمی در منطقه‌ای محروم

جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از آغاز احداث مدرسه سه کلاسه حضرت علی بن‌موسی الرضا(ع) در روستای علی آباد انقلاب با مشارکت ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدرسه‌سازی بانوان قمی در منطقه‌ای محروم
شناسه : 40460 | انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سرهنگ محمود داودآبادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه روستای علی‌آباد انقلاب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از چهار است که قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم در امر احداث، تعمیر و نوسازی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز مدارس مناطق محروم استان قم در حال فعالیت است، اظهار کرد: بار دیگر توفیق شد که واسطه خیر برای احداث مدرسه سه کلاسه علی بن موسی الرضا علیه السلام در روستای علی آباد انقلاب بخش جعفر آباد قم باشیم که عملیات اجرایی آن را آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه با اعیانی ۲۷۰ متر مربع احداث خواهد شد، گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود که ۵۰ درصد از این اعتبار توسط ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم تأمین خواهد شد و ۵۰ درصد باقی مانده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان قم به اجرا خواهد رسید.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این پروژه مجری بوده و از توان سپاه برای تکمیل این مدرسه استفاده خواهد کرد، گفت: وجه تمایز این پروژه این است که بانوان نیکوکار برای نخستین بار در استان قم مدرسه می‌سازند که از همه بانوان خیر و نیک اندیش قم دعوت می‌کنیم به این ستاد واقع در اداره کل آموزش و پرورش استان قم بپیوندند و در این کار خیر سهیم شوند.

داودآبادی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز مدرسه روستای چشمه شور را با کمک خیرین و همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان قم احداث کردیم که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و از سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان این منطقه قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از سفر رئیس‌جمهوری
آتش‌سوزی کارخانه پرس ضایعات کارتن در شهرک راش قم مهار شد
بلوار جعفر طیار(ع) به صورت رسمی افتتاح می‌شود
ضرورت اهتمام دولت به تقویت ناوگان اتوبوسرانی قم
حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیربومی با همکاری دانش‌بنیان‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • معصومه شهلایی

    تاریخ : 14 - شهریور - 1400

    ازالطاف کریمانه ی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها وجودمسئول خدوم وبااخلاص وپرتلاش وپر پشتکاربه عنوان مسئول بسیج سازندگی شهر کریمه می باشد.جناب سرهنگ داودآبادی بسیار خوش قول در به سرانجام رساندن پروژه ها و همراه در امور خیریه هستند.انشاالله سلامتی وعزت قرین لحظه هاشون باشد.


    پاسخ

  • معصومه شهلایی

    تاریخ : 14 - شهریور - 1400

    باسلام وتشکر فراوان،وخداقوت از مسئول بسیج سازندگی استان ومجموعه جهادی ایشان،ستادبانوان خیر مدرسه ساز مستقر در اداره کل نوسازی مدارس می باشد که درمتن خبر اداره کل اموزش و پرورش ذکر شده است.بسیار سپاسگزارم.
    شهلایی رییس ستاد بانوان خیر مدرسه ساز استان قم


    پاسخ