اجرای ۲ پروژه رفع آب‌گرفتگی در منطقه۳

مدیر منطقه سه شهرداری قم از اجرای دو پروژه عمرانی به منظور رفع آب‌گرفتگی در این منطقه با اعتبار ۵۱۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: همچنین پروژه رفع آب‌گرفتگی روبه‌روی بهشت معصومه(س) نیز در مراحل پایانی قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۲ پروژه رفع آب‌گرفتگی در منطقه۳
شناسه : 35371 | انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با بیان اینکه یکی از این پروژه‌ها کوچه ۳۰ شهید خداکرم است، اظهار داشت: با توجه به آب‌گرفتگی موجود در قسمت کندرو در پی قطع شدن نهری که در کندرو وجود داشت، طرحی به صورت موقف اجرا شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: براساس این طرح که به صورت لوله گذاری انجام شد، آب‌های سطحی از سمت نهری که قطع شده به سمت نهر خیابان اصلی هدایت و مسیر باقی مانده نیز با تغییر شیب به سمت نهر خیابان آسفالت شد.

روحانی با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح ۶۰ میلیون تومان بوده است، بیان کرد: برای رفع کامل آب‌گرفتگی نیز در حال بررسی طرح جامع‌تری هستیم تا معضل آب‌گرفتگی در این منطقه برطرف شود.

وی در خصوص کانال بهشت معصومه(س) نیز گفت: با توجه به آب‌گرفتگی که در ابتدای خیابان شهید رجایی رخ می‌داد و بسیار شدید بود کانال بتنی به طول ۱۰۰ متر به سمت دیگر خیابان و کانال موجود ایجاد تا آب‌های سطحی هدایت شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه این طرح نیز در مراحل پایانی است، بیان کرد: برای اجرای آن بیش از ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

نوشته های مشابه
آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از سفر رئیس‌جمهوری
آتش‌سوزی کارخانه پرس ضایعات کارتن در شهرک راش قم مهار شد
بلوار جعفر طیار(ع) به صورت رسمی افتتاح می‌شود
ضرورت اهتمام دولت به تقویت ناوگان اتوبوسرانی قم
حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیربومی با همکاری دانش‌بنیان‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.