شوخی‌ ماده صدی و انتخاباتی در شورای اداری قم

شهر بیست/ استانداری قم به لطف سالن جدید خود، روز چهارشنبه ‌برای اولین بار میزبان شورای اداری استان بود تا این شورا این بار نه در فرمانداری بلکه در سالن کرامت در زیرزمین استانداری قم برگزار شود، ‌موضوعی که با برخی حواشی از جمله شوخی لفظی همراه شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شوخی‌ ماده صدی و انتخاباتی در شورای اداری قم
شناسه : 16021 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، چهارمین جلسه شورای اداری استان در سال جاری که با حضور بهرام سرمست استاندار و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ادارات استان برگزار شد،‌ به نوعی با افتتاح سالن اجتماعات استانداری نیز بود، جلسه و افتتاحیه‌ای که با حاشیه‌هایی همراه بود.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به بهره‌برداری از سالن کرامت استانداری با لحن شوخی گفت: ضمن تشکر از مسئولان استانداری برای احداث این سالن جلسات خوب،‌ ولی مشکل این است که استانداری برای احداث این سالن اقدام به تغییر کاربری پارکینگ نموده است که کمیسیون ماده ۱۰۰ باید ورود کند.

بهرام سرمست استانداری قم نیز در واکنش به این اظهارات، به شوخی و خطاب به امیرآبادی گفت: الان وقت شوخی با استانداری نیست، چرا که تخلفات انتخابات را ثبت و مشکل پیدا می‌کنید.

در بخشی از این جلسه به رسم معمول جلسه‌های شورای اداری، تغییرات مدیریتی استان اعلام و مدیران جدید معرفی شدند. در این جلسه از زحمات جعفر مسلمی رییس سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز قم تقدیر و برای محمد کاظم جعفری رئیس جدید خبرگزاری این مرکز آرزوی توفیق کردند.

در این جلسه همچنین از حسین گلستانی و محمد محمدنژاد دو ورزشکار هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم که همراه با تیم‌های ملی والیبال نشسته و بسکتبال‌ با ویلچر ایران موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند، تجلیل شد.

نوشته های مشابه
آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی از سفر رئیس‌جمهوری
آتش‌سوزی کارخانه پرس ضایعات کارتن در شهرک راش قم مهار شد
بلوار جعفر طیار(ع) به صورت رسمی افتتاح می‌شود
ضرورت اهتمام دولت به تقویت ناوگان اتوبوسرانی قم
حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیربومی با همکاری دانش‌بنیان‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.