آغاز به کار دوره آموزش بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری قم

نخستین جلسه دوره آموزش بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری قم با حضور مربیان و هنرجویان این دوره در پلاتو ماه حوزه هنری قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز به کار دوره آموزش بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری قم
شناسه : 71138 | انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، جلسه معارفه دوره آموزش بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری قم با حضور مربیان و هنرجویان این دوره در پلاتو ماه حوزه هنری استان قم برگزار شد.

در ابندای این جلسه احمد سلیمانی مسئول واحد نمایش حوزه هنری قم توضیحاتی درباره فرم آموزش در این دوره، سرفصل‌های آموزشی و تجربیات دوره‌های پیشین ارائه کرد.

وی درباره هدف برگزاری این دوره گفت: هدف اصلی ما ارتقاء و پرورش خلاقیت در کنار علم بازیگری برای کودکان و نوجوانان است. این دوره برای افرادی طراحی شده که علاقه‌مند به عرصه بازیگری هستند و قصد دارند توانایی‌های بازیگری خود را در این رده سنی تقویت کنند.

سلیمانی همچنین درباره ملزومات این دوره گفت: بازیگری کودک و نوجوان نیازمند آشنایی با مفاهیم و تکنیک‌های بازیگری، اکتوری، حرکت و انتقال احساسات است. همچنین، مهارت‌های اجتماعی مانند همکاری در گروه، توانایی انعطاف پذیری، مدیریت استرس و هماهنگی با تیم اجرایی نیز در این حوزه بسیار مهم است.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری قم خاطرنشان کرد: در پایان این دوره، هنرجویان یک اجرا در حضور جمع را تجربه می‌کنند. همچنین بچه‌های حاضر در این دوره به پروژه‌های تئاتر و سینمایی که نیازمند بازیگر خردسال یا نوجوان هستند معرفی می‌شوند.

در ادامه شمیم احمدی مدرس گروه دختران و علی صدیق مربی گروه پسران با هنرآموزان دوره آشنا و نکاتی را درباره دوره با هنرجویان و والدین آنها درمیان گذاشتند.

دوره بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری قم به سرپرستی سید حسین فدایی حسین کارگردان و مدرس شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تا برگزاری نخستین جلسه کارگاه که روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه خواهد بود فرصت دارند از طریق وبسایت آموزشی حوزه هنری قم بنام «سرمشق» به نشانی:‌ www.Sarmashq.ir ثبت‌نام کرده و در دوره شرکت کنند.

آغاز به کار دوره بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری قم

آغاز به کار دوره بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری قم

آغاز به کار دوره بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری قم

نوشته های مشابه
سرنوشت مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به قم در حوزه شهری
سه پروژه برون‌شهری قم در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف شود
مونوریل کیلومتری ۳۳ هزار یورو!
انتقاد معاون شهردار قم از عدم اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور
پروژه شهید کاظمی توسط بانک مرکزی تعیین تکلیف شود
لزوم تأمین منابع مالی مونوریل از اراضی ۷۴ هکتاری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.