ششمین کنگره «واژه‌های تشنه» ویژه آثار ادبی عاشورایی افغانستان فراخوان داد

شهر بیست/ ششمین کنگره شعر و داستان «واژه‌های تشنه»، ویژه شاعران و نویسندگان افغانستان با موضوع عاشورا و شخصیت امام حسین(ع) فراخوان داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ششمین کنگره «واژه‌های تشنه» ویژه آثار ادبی عاشورایی افغانستان فراخوان داد
شناسه : 8976 | انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸   پرینت

سید مرتضی حسینی شاهترابی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، از اعلام فراخوان ششمین کنگره «واژه‌های تشنه»، ویژه شعر و داستان عاشورایی افغانستان خبر داد و گفت: شاعران و داستان‎نویسان افغانستان در سراسر جهان می‎توانند آثار خود را با درنظر گرفتن این شرایط به دبیرخانه ارسال کنند.

وی در تشریح جزئیات ارسال آثار به دبیرخانه ششمین کنگره «واژه‌های تشنه»، گفت: فرصت ارسال اثر از اول تا ۳۰ تیرماه۱۳۹۸ است و آثار فرستاده‎شده باید در یکی از محورهای موضوعی «محرم و عاشورا» و «شخصیت، زندگی و مکتب امام حسین(ع)» باشد.

دبیر بخش داستان ششمین کنگره «واژه‌های تشنه» افزود: دبیرخانه این دوره محدودیتی برای تعداد و قالب اثر در شعر و داستان وضع نکرده و از تنوع آثار استقبال می‎کند.

حسینی شاهترابی تصریح کرد: لازم است شرکت‎کنندگان مشخصات کامل و حقیقی خود (شامل نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد، محل سکونت‌کنونی و تلفن ثابت و تلفن همراه) را به پیوست اثر بفرستند.

وی یادآور شد: اگر فردی در دو بخش شعر و داستان شرکت می‌کند، باید شعرها و داستان‌های خود را جداگانه همراه با مشخصات نویسنده ارسال کند و همچنین آثار شرکت‎کرده در جشنواره‎ها‎ و کنگره‎های دیگر پذیرفته نمی‎شوند.

دبیر بخش داستان ششمین کنگره «واژه‌های تشنه» با بیان اینکه داورانی از ایران و افغانستان، داستان‌ها را داوری می کنند، افزود: صاحبان آثار برگزیده در آیین اختتامیه کنگره تجلیل می‌شوند و آثار برتر نیز در قالب مجموعه داستان کنگره منتشر خواهند شد.

حسینی شاهترابی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال اثر می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه به نشانی adabiatayniafg@gmail.com و یا شناسه تلگرام به نشانی adabiatayniafg@ارسال کنند.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.