تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم

در حاشیه دیدار مجمع شهرداران کشور با آیت‌الله مروی تولیت آستان قدس رضوی، از دو دهه تلاش سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم به‌عنوان پیش‌کسوت‌ترین شهردار کشور تجلیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
شناسه : 84280 | انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، هم‌زمان با نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت ایام دهه کرامت با حضور تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کلان‌شهرهای کشور، از سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم به‌پاس بیش از دو دهه تلاش در مسئولیت خطیر کلان‌شهرهای اصفهان و قم و حضور مؤثر در عرصه مدیریت شهری کشور تقدیر شد.

همچنین شهرداران ۲۰ شهر بزرگ کشور، شامل: کلان‌شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج، اهواز، رشت، قزوین، یزد، ارومیه، بندرعباس، زاهدان، شهرکرد، بیرجند، بجنورد، ایلام، اردبیل، همدان، اراک و گرگان با اهداء لوح تقدیری به نمایندگی از مدیران شهری کل کشور تلاش‌های دکتر سقائیان‌نژاد در عرصه مدیریت شهری را ارج نهادند.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد پس از دو دهه فعالیت‌های علمی و مسئولیت کلان در حوزه‌های اجرایی و دانشگاهی از خردادماه ۱۳۸۲ تا خردادماه ۱۳۹۴ به‌عنوان شهردار اصفهان در این کلان‌شهر به خدمت پرداخت و از خرداد ۱۳۹۴ تاکنون نیز با انتخاب اعضای شورای شهر قم مسئولیت شهرداری کلان‌شهر قم را بر عهده دارد.

وی به‌عنوان پیشکسوت‌ترین شهردار کلان‌شهرهای ایران با دو دهه سابقه فعالیت در دو کلان‌شهر مهم و اثرگذار کشور، با توجه به اشراف بر ابعاد مختلف فعالیت‌ها و ظرفیت‌های مجموعه مدیریت شهری و خلأهای قانونی برای فعالیت بیشتر و اثرگذارتر شهرداری‌ها، علاوه بر مورد وثوق قرارگرفتن توسط دولتمردان و مسئولان کشوری، همواره در تعاملات بخش‌های مختلف دولت و شهرداری‌های کشور نقشی فعال داشته و نظرات و آراء وی در مباحث مختلف شهری راهگشای مشکلات شهرداری‌های سراسر کشور بوده است.

نقش اثرگذار سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در توسعه و پیشرفت شهرهای اصفهان و قم در طول مدت مسئولیت وی، این شهرها را به عنوان الگویی مناسب در مدیریت شهری معرفی کرده است که سایر شهرها و کلان‌شهرهای کشور با استفاده از سیاست‌های کلان و تمهیدات اجرایی و مدیریتی این شهرها می‌توانند در توسعه و آبادانی شهرها از آن بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.