همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان

شهردار قم با بیان اینکه به‌غیراز بخش‌های ستادی، ۱۰ سازمان شهرداری قم به‌صورت مستقیم با آموزش و پرورش استان در حال همکاری هستند، گفت: شهرداری قم آماده افزایش همراهی و همکاری با آموزش و پرورش استان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
شناسه : 84458 | انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان با گرامیداشت مقام معلم و جایگاه ویژه این قشر در آینده کشور و تربیت نسل‌ها اظهار داشت: معلمی شغل انبیا و از تأثیرگذارترین مشاغل به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه فضاهای تعاملی مناسبی بین شهرداری قم و آموزش و پرورش استان وجود دارد، ابراز کرد: با توجه به عضویت دائمی شهرداری قم در شورای آموزش و پرورش استان، شهرداری تلاش کرده در حد امکان در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، زیرساختی، اجتماعی، آموزشی، مباحث زمین و … تعاملات مناسبی با اداره کل آموزش و پرورش استان داشته باشد.

شهردار قم جایگاه ویژه معلمان را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداری قم آماده همراهی و همکاری در برنامه‌های تربیت محور بوده و بخش‌های مختلف شهرداری قم در زمینه‌های مختلف آماده همکاری هستند.

وی با بیان اینکه به‌غیراز بخش‌های ستادی، ۱۰ سازمان شهرداری قم به‌صورت مستقیم با آموزش و پرورش استان در حال همکاری هستند، ابراز کرد: سازمان‌های تاکسیرانی، فرهنگی، اتوبوس‌رانی، حمل‌ونقل ترافیک، توسعه و عمران، سیما منظر، آتش‌نشانی، پسماند، آرامستان و میادین در حال همکاری مستمر و مستقیم هستند.

سقائیان‌نژاد با تأکید بر اینکه برخی بوستان‌ها با تلاش معلمین به مکان‌هایی برای تدریس تبدیل‌شده است، اذعان کرد: در سطح معاونت‌ها، مناطق، روابط عمومی، خانه موزه، شهربازی، مجموعه آموزشی کام و… شهرداری قم تعاملات سازنده‌ای با آموزش و پرورش استان دارند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.