اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳

نایب رئیس شورای شهر قم با تأکید بر توسعه محلات کم برخوردار و رعایت عدالت و توازن در اجرای پروژه‌های عمرانی در همه مناطق و محلات گفت: تلاش شده با اختصاص ده هزار میلیارد ریال بودجه به این محلات فاصله توسعه‌ای بین محلات را کم کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
شناسه : 84304 | انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن طلایی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری، اظهار داشت: در این کمیته تلاش شده توسعه محلات کم برخوردار و اختصاص بودجه به آن به‌صورت عملیاتی پیگیری شود.

وی از اختصاص نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد ریال بودجه به محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: بیشترین بودجه عطف به این مهم در منطقه ۶ با مبلغ ۱۸۳۰ میلیارد ریال، منطقه یک با مبلغ ۱۴۷۰ میلیارد ریال و منطقه ۵ در رتبه بعدی قرار دارد.

عضو کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری تصریح کرد: ذیل به تحقق عدالت منطقه‌ای در محلات شهر قم، برای توسعه‌بخشی از این محلات، بودجه‌ای از اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری با عددی بالغ‌بر ۳ هزار و ۴۶۵ هزار میلیارد ریال است.

وی توجه به تعداد محلات و رعایت توازن در اختصاص بودجه مناطق را مهم خواند و بیان کرد: بر اساس مطالعات و نیازسنجی که از محلات کم برخوردار انجام‌شده، این بودجه اختصاص داده‌شده و تلاش شده عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی در همه محلات رعایت شود.

طلایی کم شدن فاصله محلات کم برخوردار از سایر محلات را یکی از دستاوردهای کمیته دانست و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده توسعه خوبی در این محلات اتفاق افتاده و اجرای پروژه‌های عمرانی با نگاه عدالت محوری و ایجاد توازن است.

وی تأکید کرد: امروزه شاهد هستیم که تعادل نسبی مناسبی در اجرای پروژه‌های شهری در تمام حوزه‌های مختلف رعایت شده است و امیدواریم به‌زودی با افتتاح پروژه‌های در دست اقدام در مناطق مختلف قم شاهد بهره‌مندی مردم شریف قم از این پروژه‌ها باشیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.