ششمین کنگره «واژه‌های تشنه» ویژه آثار ادبی عاشورایی افغانستان فراخوان داد

شهر بیست/ ششمین کنگره شعر و داستان «واژه‌های تشنه»، ویژه شاعران و نویسندگان افغانستان با موضوع عاشورا و شخصیت امام حسین(ع) فراخوان داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ششمین کنگره «واژه‌های تشنه» ویژه آثار ادبی عاشورایی افغانستان فراخوان داد
شناسه : 8976 | انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸   پرینت

سید مرتضی حسینی شاهترابی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، از اعلام فراخوان ششمین کنگره «واژه‌های تشنه»، ویژه شعر و داستان عاشورایی افغانستان خبر داد و گفت: شاعران و داستان‎نویسان افغانستان در سراسر جهان می‎توانند آثار خود را با درنظر گرفتن این شرایط به دبیرخانه ارسال کنند.

وی در تشریح جزئیات ارسال آثار به دبیرخانه ششمین کنگره «واژه‌های تشنه»، گفت: فرصت ارسال اثر از اول تا ۳۰ تیرماه۱۳۹۸ است و آثار فرستاده‎شده باید در یکی از محورهای موضوعی «محرم و عاشورا» و «شخصیت، زندگی و مکتب امام حسین(ع)» باشد.

دبیر بخش داستان ششمین کنگره «واژه‌های تشنه» افزود: دبیرخانه این دوره محدودیتی برای تعداد و قالب اثر در شعر و داستان وضع نکرده و از تنوع آثار استقبال می‎کند.

حسینی شاهترابی تصریح کرد: لازم است شرکت‎کنندگان مشخصات کامل و حقیقی خود (شامل نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد، محل سکونت‌کنونی و تلفن ثابت و تلفن همراه) را به پیوست اثر بفرستند.

وی یادآور شد: اگر فردی در دو بخش شعر و داستان شرکت می‌کند، باید شعرها و داستان‌های خود را جداگانه همراه با مشخصات نویسنده ارسال کند و همچنین آثار شرکت‎کرده در جشنواره‎ها‎ و کنگره‎های دیگر پذیرفته نمی‎شوند.

دبیر بخش داستان ششمین کنگره «واژه‌های تشنه» با بیان اینکه داورانی از ایران و افغانستان، داستان‌ها را داوری می کنند، افزود: صاحبان آثار برگزیده در آیین اختتامیه کنگره تجلیل می‌شوند و آثار برتر نیز در قالب مجموعه داستان کنگره منتشر خواهند شد.

حسینی شاهترابی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال اثر می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه به نشانی adabiatayniafg@gmail.com و یا شناسه تلگرام به نشانی adabiatayniafg@ارسال کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.