در انتخاب مدیران سلیقه سیاسی اعمال نمی‌کنیم/ سازمان استاندارد از حالت انفعالی خارج شود

شهر بیست/ استاندار قم گفت: در انتخاب مدیران و توسعه خدمات در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و خدماتی، سلیقه سیاسی اعمال نمی‌کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
در انتخاب مدیران سلیقه سیاسی اعمال نمی‌کنیم/ سازمان استاندارد از حالت انفعالی خارج شود
شناسه : 8970 | انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، بهرام سرمست امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید استاندارد قم عنوان کرد: استانداردسازی را باید سازمان استاندارد از خود آغاز کند و در همه زمینه ها با استاندارد و توجه به کیفیت خدمات گام بردارد.

استاندار قم افزود: کیفیت کالا و خدمات باید مورد توجه باشد، استاندارد در جایگاه بسیار مهمی قرار دارد هر چند سهم استاندارد در مدیریت قم مورد غفلت واقع شده و ناشناخته مانده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آموزه های اسلامی صحت و امنیت دو نعمت مهم است که از آن غافل هستیم و اداره استاندارد طبق وظایف ذاتی خود اهمیت زیادی در صیانت از این دو نعمت الهی دارد.

سرمست بیان کرد: سازمان استاندارد باید از حالت انفعالی و سازمانی دورافتاده به کنش‌گر فعال تبدیل شود و فعالیت های خود را در جهت فرهنگ سازی و نظارت های جامع گسترش دهد؛ دامنه نظارت‌های استاندارد باید توسعه یابد به ویژه اینکه استاندارد، معیار مهم ارزیابی عملکرد دولت‌ها است؛ دولت‌ها طبق رعایت استانداردهای بین‌المللی، مورد ارزیابی و مقبولیت در سطح دنیا قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه استاندارد باید با توجه به رسالت خود به پشتیبانی از رونق تولید، تسهیل تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بپردازد، گفت: قم دارای جایگاه مهمی است و ظرفیت گردشگری فراوانی دارد به همین دلیل حوزه نظارت‌های استاندارد باید در حوزه گردشگری حلال توسعه داده شود.

وی با تقدیر از تلاش مدیر کل استاندارد قم گفت: در انتخاب مدیران و توسعه خدمات در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و خدماتی، سلیقه سیاسی اعمال نمی کنیم و مطابق با شاخصه های سیاسی، تصمیم گیری نمی کنیم.

استاندار قم عنوان کرد: مدیرکل جدید استاندارد، آشنایی خوبی با وضعیت تولید و صنعت در قم دارد و نسبت به مسائل استاندارد آشناست.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.