رئیس حوزه هنری قم به تماشای «از دست او» نشست

شهر بیست/ رئیس حوزه هنری استان قم به همراه جمعی از کارشناسان این حوزه و هنرمندان و هنرجویان تئاتر در دومین شب اجرای نمایش «از دست او» به تماشای این نمایش نشستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس حوزه هنری قم به تماشای «از دست او» نشست
شناسه : 8777 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان قم به همراه جمعی از کارشناسان این حوزه و هنرمندان و هنرجویان تئاتر در دومین شب اجرای نمایش «از دست او» به تماشای این نمایش نشستند.

رئیس حوزه هنری استان در پایان اجرا با حضور در جمع عوامل نمایش ضمن تشکر بخاطر نگاه ظریف نویسنده و کارگردان اثر و بازی هنرمندانه بازیگران نمایش، پرداختن به موضوعات اجتماعی را از نیازها و مطالبات امروز جامعه دانست.

در این نمایش که به کارگردانی محمد جواد پیروزی و تا ۱۱ تیرماه ۱۳۹۸ به روی صحنه می‌رود داستان زوجی مطرح می‌شود که به دنبال یک مشکل برای طلاق به دادگاه مراجعه می‌کنند اما اتفاقی که از آن بی‌اطلاع بودند، روند دادگاه را تغییر می‌دهد.

نمایشنامه «از دست او» نوشته احمد کولیوند است و بازیگران این نمایش سید حمید لاجوردی، مجید رنگی، ستاره دهقان و عادله حسینی هستند. همچنین رسول راثی دستیاری کارگردان، نرگس سادات ملیحی منشی صحنه، ابراهیم وفایی مدیر صحنه، محمد حیدری انتخاب افکت و موسیقی، محمدرضا آزاد طراحی نور و علیرضا پیروزی مدیریت اجرای این نمایش را به عهده دارند. علاقه‌مندان برای رزرو و تهیه بلیط می‌توانند با شماره  ۰۹۱۹۳۵۹۲۳۹۹ تماس حاصل کنند.

 

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.