آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از پیش‌بینی ۴۰۰ دستگاه تاکسی و ون برای خدمات‌رسانی در شب‌های قدر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
شناسه : 83326 | انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر، به منظور سرویس‌دهی و رفاه حال شهروندان و زائرین به تعداد کافی تاکسی سواری و ون جهت سرویس‌دهی و جابجایی در هسته مرکزی شهر پیش‌بینی‌شده است.

به گفته وی، با توجه به برگزاری مراسم احیاء در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، جهت انتقال مسافرین از پایانه‌های هسته مرکزی شامل تقاطع عمار یاسر – انقلاب، چهارراه بازار، میدان شهید مطهری، چهارراه شهدا و پایانه منتظری تعداد ۳۰۰ دستگاه تاکسی و ۱۰۰ دستگاه ون پیش‌بینی‌شده است .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: همچنین از آنجا که مراسم شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران نیز برگزار می‌گردد، جهت انتقال مسافرین و شهروندان از ساعات اولیه شروع تا پایان مراسم، پیش‌بینی تاکسی به تعداد کافی صورت گرفته و بازرسین و ناظرین سازمان بر عملکرد تاکسی‌ها نظارت کامل را خواهند داشت .

وی خاطرنشان کرد: همچنین شبکه‌های تاکسی بی‌سیم ۱۳۳ – ۱۸۲۹ و بانوان سازمان در شب‌های قدر در آماده‌باش کامل بوده و تا پایان مراسم نسبت به انتقال زائرین و ارائه خدمات به شهروندان اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمامی تاکسی‌ها موظف به رعایت نرخ کرایه مصوب بوده و با اخذ هرگونه کرایه اضافی به‌شدت برخورد خواهد شد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی مراتب را به همکاران سازمان مستقر در سامانه ۱۳۷ شهرداری با ذکر شماره پلاک و یا کد تاکسی اطلاع دهند .

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.