حاشیه‌سازی‌ها نفعی برای مردم ندارد/ نادیده‌گرفتن پیشرفت شهر بی‌انصافی است

رئیس‌کل دادگستری استان قم با بیان اینکه با وجود اختلافات و حاشیه‌سازی چیزی عاید شهر نمی‌شود و بی‌انصافی است که تغییرات و پیشرفت قم نادیده گرفته شود، گفت: نتیجه اختلافات سبب می‌شود که کار از دست مدیران قوی گرفته شود و به دست مدیران ضعیف بیفتد و به‌طور قطع ضرر آن به مردم و شهروندان خواهد رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حاشیه‌سازی‌ها نفعی برای مردم ندارد/ نادیده‌گرفتن پیشرفت شهر بی‌انصافی است
شناسه : 83255 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری در دیدار با سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم و مدیران شهری، با اشاره به فعالیت‌های قابل‌توجه شهرداری قم در سال‌های گذشته، اظهار کرد: کسانی که سال‌ها قبل به قم آمده بودند، اگر امروز به قم بیایند تغییرات را متوجه می‌شوند و خدمات این دوره در شهر کامل قابل لمس و قابل مقایسه برای همه است.

وی، اختلافات و وجود بعضی حواشی را مورد توجه قرار داد و افزود: با وجود اختلافات چیزی عاید شهر نمی‌شود و باید مصالح عامه مورد توجه قرار گیرد و باید از انسجام بین مسئولان استانی برای پیشبرد برنامه‌ها و افزایش رضایتمندی مردم استفاده کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با بیان اینکه بیشترین ضرر از اختلافات و همراهی نکردن مدیران را مردم می‌بینند، ابراز کرد: در فضای همدلی و انسجام کارها جلو می‌رود و باید مصلحت مردم در تصمیم‌گیری‌ها در نظر گرفته شود و سلیقه‌ای برخورد کردن راه به جایی نمی‌برد.

مظفری با تأکید بر اینکه هر انتقادی هم باید در مسیر خود قرار گیرد و نباید به بستر جامعه کشیده شود، مطرح کرد: تغییرات و تحولات شهر قم باید ادامه پیدا کند و بی‌انصافی است که تغییرات و پیشرفت قم نادیده گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه اختلافات سبب می‌شود که کار از دست مدیران قوی گرفته شود و به دست مدیران ضعیف بیفتد و به‌طور قطع ضرر آن به مردم و شهروندان خواهد رسید.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با تأکید بر اینکه قدردان زحمات مدیران شهرداری هستیم و شهرداری قم امروز بر ریل درستی قرار دارد، تصریح کرد: هرگونه خدماتی در قم برای مجاوران و زائران دارای ارزش فراوان است و همه باید کمک کنند تا کارها با جدیت به پیش رود؛ برای خدمات‌رسانی به مردم، دستگاه قضائی آماده هرگونه همکاری با مدیریت شهری است.

وی با تقدیر از اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف توسط شهرداری قم اذعان کرد: خدمات شهرداری قم نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و تأثیرگذار است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.