سامانه ۱۳۷ بستر ارتباط دوسویه شهرداری و شهروندان است

شهردار قم گفت: سامانه ۱۳۷ بستر ارتباط دوسویه شهرداری و شهروندان است که باید تقویت شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سامانه ۱۳۷ بستر ارتباط دوسویه شهرداری و شهروندان است
شناسه : 83224 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز در حاشیه بازدید از سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم اظهار کرد: پیام‌های مردمی که در سامانه ۱۳۷ تکرار می‌شوند، همواره جمع‌بندی شده و از مشکلات مورد اشاره شهروندان تصاویر جامعی تهیه می‌شود.

به گفته وی، در جلسات شورای مدیران شهرداری قم این تصاویر به نمایش گذاشته می‌شوند و مجریان باید نسبت به دلایل بروز این مشکلات توضیح دهند.

شهردار قم خاطرنشان کرد: معمولاً یک هفته فرصت می‌دهیم تا مشکل مورد اشاره شهروندان برطرف شده و از مجریان می‌خواهیم که زمینه ایجاد و تکرار این مشکلات نیز اصلاح شود.

وی با بیان اینکه در این موارد برخورد سخت‌گیرانه‌ای وجود دارد، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نقش بسیار مهمی در پیگیری مطالبات شهروندان داشته و بستری برای ارتباط دوسویه میان مردم و مدیریت شهری است.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات شهرداری را می‌توان با این ارتباط دوطرفه حل کرد، اذعان کرد: ما دنبال مسائل پوپولیستی نیستیم و تصمیم ما کار واقعی برای مردم است و سامانه ۱۳۷ می‌تواند در این عرصه بسیار مؤثر باشد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.