آماده‌سازی ۵۷۰۰ جای پارک در هسته مرکزی شهر قم

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: نزدیک به ۵۷۰۰ جای پارک در پارکینگ طبقاتی زائر، بهار و پارکینگ شهید کاظمی پیش‌بینی‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌سازی ۵۷۰۰ جای پارک در هسته مرکزی شهر قم
شناسه : 83222 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به خدمات‌رسانی به مسافران و زائران نوروزی در قم اظهار داشت: ۱۰ کمیته خدمات‌رسانی و ۹ ستاد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فعال است و در مبادی ورودی شهر مستقرشده‌اند.

وی با بیان اینکه در فضاسازی شهری تلفیقی از نوروز و ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته و اجرا شده است، افزود: روزانه نزدیک به هزار تن زباله از سطح شهر در ایام پایانی سال جمع‌آوری‌شده است و نزدیک به ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در آماده‌باش هستند.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: ۱۲۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۴۰ نمازخانه در ایام نوروز در سطح شهر اختصاص داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه ۱۵۰ دستگاه تاکسی طی ایام نوروز در حالت آماده‌باش قرار دارند، گفت: نزدیک به پنج هزار و ۷۰۰ جای پارک در پارکینگ طبقاتی زائر، بهار و پارکینگ شهید کاظمی پیش‌بینی و پارکینگ‌ها نیز به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شده است.

میرهادی با اشاره به اینکه ۵۰۰ مترمربع بنر جهت مسیریابی زائران علاوه بر تابلوهای اختصاص داده شده وجود دارد، مطرح کرد: نزدیک به ۵۰۰ هزار گلدان فصلی در سطح شهر و بوستان‌ها کاشته و ۱۲۰ المان نوروزی نیز جهت فضاسازی شهر استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای دو دیوارنگاره عظیم در میدان شهید مطهری و تقاطع شهدای مدافع حرم از دیگر اقدامات انجام‌گرفته در ایام نوروز بوده است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: در راستای تکریم شهدا ۶۰ پلاک با تمثال شهدا در ورودی‌های شهر نصب‌شده است و آئین استقبال از مسافران با حضور خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برگزار شد

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۶ غرفه عرضه مایحتاج عمومی و میوه توسط سازمان میادین برای ایام عید جانمایی شده است، افزود: ممنوعیت اجرای حفاری‌ها در سطح شهر تا پانزدهم فروردین از دیگر اقدامات ایام نوروز است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.