آماده‌باش ۵۰۰ نیروی منطقه ۶ قم همزمان با نوروز

مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: همزمان با ایام نوروز ۵۰۰ نیروی پاکبان، باغبان و ستادی منطقه در آماده‌باش کامل بوده و در حال خدمات‌رسانی هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش ۵۰۰ نیروی منطقه ۶ قم همزمان با نوروز
شناسه : 83214 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره اقدامات منطقه شش برای استقبال از بهار و سال جدید اظهار داشت: جهت استقبال و تسهیلات زائرین و مسافران، بوستان‌های نبوت، شهریار و فاطمیه به‌صورت کامل آماده‌سازی شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول، المان‌ها و… انجام شد، ابراز کرد: همزمان با ایام نوروز ۵۰۰ نیروی پاکبان، باغبان و ستادی منطقه در آماده‌باش کامل بوده و در سطح منطقه به‌صورت شیفت بندی در حال خدمات‌رسانی هستند.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با تأکید بر اینکه ۱۵۰۰ متر نقاشی دیواری و جداره در سطح منطقه انجام شد، اذعان کرد: ۸ المان ماه مبارک رمضان و نوروز در سطح منطقه نصب شد.

وی با اشاره به نصب بیش از ۳۰۰ متر بنر هدایت مسیر در سطح منطقه ۶ تصریح کرد: تمامی باغچه‌ها و رفیوژهای سطح منطقه گل گاری و واکاوی فضای سبز آن‌ها انجام شد و همزمان با ایام نوروز فرش گلی در بوستان ۱۷ شهریور اجرایی شد.

ترکمن خاطرنشان کرد: طبق تأکیدات شهردار، آماده‌سازی ۳ ایستگاه سبز در سطح منطقه در دستور کار قرار دارد که به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی از هرس و سربرداری تمامی اشجار سطح منطقه همزمان با ایام نوروز خبر داد و گفت: ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی برای افزایش خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در سطح منطقه آماده و راه‌اندازی شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.