اعمال تخفیفات دوره‌ای عوارض شهرداری قم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با تأکید بر اجرای برنامه تخفیف‌های عوارض به‌صورت دوره‌ای، گفت: این روش مانع از کمبود نقدینگی در شهرداری شده و برای سال۱۴۰۳ سازوکار جدیدی برای پرداخت اقساطی عوارض نیز اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعمال تخفیفات دوره‌ای عوارض شهرداری قم
شناسه : 82899 | انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید اخوان در یکصدوبیست‌ویکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، به اهمیت کمک مدیریت شهری به اجرای مسکن ملی اشاره کرد و اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری در جهت اجرای این طرح تخفیف‌هایی را به‌صورت ادواری در نظر گرفته است.

وی با بیان ارائه تخفیف ۴۰ درصدی عوارض پروژه‌های مسکن افزود: شورای شهر در جهت مساعدت کمک به توسعه مسکن ملی و برای رعایت وحدت رویه، برای تمام پروژه‌های مسکن ملی مجموعاً ۴۰ درصد تخفیف لحاظ کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم ارائه تخفیف در پرداخت عوارض‌های شهرداری در سال آینده را مورد توجه قرار داد و گفت: این تخفیف‌های ادواری که به‌صورت چهارماهه و با تخفیف ۲۵ درصد۴ماهه اول، ۲۰ درصد ۴ ماهه دوم و ۱۵ درصد ۴ ماهه سوم در نظر گرفته شده، برای سال ۱۴۰۳ است.

وی تصریح کرد: اجرای تخفیف‌های دوره‌ای باعث شده شهرداری در طول سال دچار کمبود نقدینگی نشود و به‌زودی برای اجرای قسطی این عوارض نیز سازوکار مناسبی اجرا می‌شود.

اخوان در ادامه جلسه و در زمان بررسی تفریغ بودجه ۱۴۰۱ سازمان‌های تابع شهرداری با بیان چند تذکر گفت: نظر نهایی حسابرس مشروط بوده و البته بسیاری از این بندهای حسابرسی در سال ۱۴۰۲ رفع شده است و مشکلات تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱شهرداری نیز توسط شورا مورد بررسی است.

وی در پایان یادآور شد: موضوعاتی مانند تکمیل سامانه املاک، اجرای پارکینگ و تعیین تکلیف بازار شمسه برای رسیدن به درآمد باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.